HVERDAG- OPPDATERING UKE 48.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Som så ofte før blei det kun en oppdatering for evig mange uker tilbake. Sånn kan det gå.

 

Tirsdag: Det er mye man kan gjøre for å glede andre. Jeg liker å gjøre andre glad. Og denne gangen håper jeg at vedkommende drar litt på smilebåndet.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg en maks klønete hund. Å gå i bakken med et brak, med haken først er jo ikke akkurat det lureste, eller mest behagelige man kan gjøre. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Noen dager begynner med maks stress. I dag var en slik dag! Trykk her for å lese om det. 

 

Torsdag: Å trene når man er full er nok ikke så enkelt, eller lurt, vil jeg tru. I dag trudde hodet mitt at det hadde drukket alkohol under trening. Det var en rar opplevelse. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Etter mange timer på jobb og julebord er det aldri feil å komme seg hjem! Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har vi vært en tur i skogen, noe vi virkelig trengte begge to. Det var så deilig!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Det er ikke ofre jeg stresser over antrekk, men når to kjoler brått er for små, til tross for at det er hver sin størrelse, da kan man brått bli maks stresset. Men skoene er fine da, om ikke noe annet. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var min uke. Helt ok. Har jo faktisk blogget hver dag. Det er ikke hver uke. Formen er bedre, så jeg nyter de dagene som er gode, uten at jeg dør helt i dagene etterpå. Har lært meg litt å ta det med ro, selv om jeg er litt mer aktiv for tiden. En deilig følelse å kjenne at formen er på vei opp. 

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

10 kommentarer

Siste innlegg