HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Trøtt som fy!

 

I kveld har blitt en lang kveld. Vi hadde julebord med jobben, så det blei ganske seine timer for meg. Jeg var på jobb fra halv to til kvart på seks. Klokken seks skulle vi ha et par glass vin på jobb før vi tok turen videre ut for å spise. Jeg regnet meg jeg ville hjem ikke så alt for seint, så jeg drakk ikke. 

Jeg liker i grunn best å komme meg hjem på egenhånd, så jeg klarer meg fint uten disse vinglassene, slik at jeg kan kjøre selv. Jeg var nummer to som reiste hjem, så jeg holdt ut litt lenger enn de to eldste. Kremt. Det er nesten litt pinlig, men er man trøtt og sliten, så er man. Nå sier jeg natta. Natta!

 

Har du hatt julebord med jobben enda?

 

___________________________

#hverdag #natten #jobb #julebord

___________________________

16 kommentarer
    1. Etter den søte,, sier ikke mer 😛 Selv de siste 11 år på jobben når jeg var sjef, så dro jeg tidlig fra julebordene 🙂 Jeg fant ut det var best slik både for egen del og for de andre sin del 🙂 Nå er vi ikke på julebord i nevneverdig grad ,, men koser oss lell 🙂

    2. Hei!
      Nydelig bilde i innlegget ditt 😀
      Ja slik er det ………. og jeg kjenner meg litt igjen. Jeg må som regel kjøre eller bli kjørt når jeg skal være med på noe……….. og spesielt når det skal være noe god drikke til så bestemmer jeg meg egentlig for å kjøre, så jeg kan dra akkurat når jeg finner det ut 🙂
      Ønsker deg en herlig lørdag!

    3. Er nok lurt å holde seg unna alkohold når kroppen er som den er..det sliter en ut å være bakfull ved siden av smerter i kroppen! Så du gjorde nok det rette! Sånn er det bare noen ganger..håper du får en fin ny dag i dag! Flott bildet!

    4. Hehe, er slik selv. Null energi til å gidde å sitte der for å bli full ;o Men så drikker jeg veldig lite alkohol ellers også da 🙂 Blir bare dårlig uansett. Går jo på så mye medisiner, så like så greit å holde seg unna 😛 Håper du koste deg da ^^ Hadde julebord med klassen 🙂 Gikk hjem først 😛

    5. frodith: Jeg hadde litt lyst til å bli hjemme jeg også, men er jo så lite på jobb at det var koselig å se kollegenen mine igjen, også utenfor jobb 🙂

    6. Etdiktomdagen: Tusen takk 🙂

      Det er veldig deilig å kunne dra når man vil. Er ikke alltid så lett på forhånd og vite når man vil dra og da er det kjekt å ha bilen lett tilgjengelig 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja. Hadde nok ikke dødd, eller gjort saken noe verre med et par glass vin, men er vanskelig å forutse hvordan kroppen vil reagere når, så da er det veldig greit å kunne kjøre bil slik at man kommer seg fort hjem 🙂

    8. Søtmonsen ): Drikker svært sjeldent jeg også, men noen ganger er det hyggelig å ta et glass vin (helst øl for min del) i godt selskap 🙂 I går var bare ikke dagen for meg, men det er helt greit 🙂 Jeg trenger heldigvis ikke alkohol for å ha det gøy og hyggelig 🙂

      He he.. Noen må jo være først uansett, så 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg