HVERDAG- JEG KJENNER TUREN I GÅR.

 

Greit å kjenne at man lever altså, men.

 

I dag er jeg fryktelig støl fra topp til tå. Ingen tvil om at jeg tydeligvis brukte hele kroppen på den 7 km turen til Petter og meg i går. Jeg gjorde jo litt akrobatikk også, når jeg skulle hoppe over ei grøft, men greide å tryne i det jeg landet og sklei slik at beina var en liten millimeter unna vannet. Jessda, det er ikke tull.


Jeg som elsker historie burde kanskje lære meg litt om historien her jeg bor. 

Utrolig nok slo jeg meg ikke da, med den lille akrobatikken min. Eller, jeg slo meg litt, men ikke slik at jeg fikk sår, eller blåmerker. Utrolig, men sant, jeg som får blåmerke bare noen ser litt hardt på meg. Ja ja, jeg fikk i alle fall et par fine bilder da, som var grunnen til at jeg bare måtte hoppe over den grøften.


Møtte denne søtisen i går, men han fløy før jeg rakk å stille inn kameraet ordentlig. 

I dag er jeg sliten, noe jeg i grunn regnet med. Jeg har ligget rett ut på sofaen i hele dag. Jeg duppet faktisk av litt også, innimellom. Petter snorker for harde livet, noe han har gjort siden vi sto opp. En slapp søndag med andre ord. Jeg trur vi bare ligger rett ut resten av dagen jeg. Det er jo søndag hele dagen.

 

Har du hatt en fin søndag så langt?

 

_____________________

#hverdag #slapp #søndag

_____________________

20 kommentarer
    1. Godt fallet ikke ga alvorlige skader..så får vi håpe stølheten og sliteheten gir seg raskt… Flotte bilder ble det uansett :)) Vi har vært på en lite “kjøretur ” i dag..så nå blir det bare å slappe av resten av dagen <3<3

    2. annebe: Jeg har visst hatt en skikkelig god treningsøkt 😛

      Deilig å være litt ute også, men syns det er greit å bare slappe helt av også jeg 🙂

    3. Ja sånne akrobatisek øvelser pleier å kjennes dagen etter…jihihih..Hva er det første bildet for noe? en fjellveg med noe? du får kose deg og slappe av med søndagen! flotte bilder!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Litt av en treningsøkt- jeg får se det sånn 😛 he he.. Det første bildet er rett og slett fra åpningen på en grotte de brukte i krigen i tyskertiden 🙂 Er mange grotter og skyttegraver her, men kun denne grotten som har dette bildet over 🙂

    5. En blir sliten av sånne strabasiøse turer! Jeg er ei kløne sjøl…. det kan du lese om i morra… hihi… moro med historiske steder! Klem <3

    6. Sånne akrobatiske øvelser får som regel følger dagen etter… Har litt erfaring med det :o)) Jeg elsker historie, og suger til meg all informasjon jeg kommer over når jeg kommer på nye steder. Er ikke like flink når det gjelder der jeg bor.

    7. All stølhet går ovver. Gå den samme turen en gang til så blir du mindre støl – god trening i slike gåturer. Mye kysthistorie langs sørlangskysten f.eks vet jeg at det er endel bunkere på Tromøya utenfor Arendal. En slik tur som du tok husker man lenge. Ha en fin dag.

    8. Vera Lynn: Ja, men heldigvis slappp jeg ganske billig unna likevel 😛 Ja, historie er så gøy, men jeg har ikke hørt, eller funnet noe rundt historien her jeg bor. Får vel ha en lang date med google snart vel 🙂

    9. Helge: Ja, heldigvis går stølheten over 😀 Men så ligger det litt til diagnosen min også, så det blir ikke særlig bedre av å ta turen en gang til, dessverre 😛 he he.. Men vi kommer garantert til å gå den turen så lenge formene er god nok til det 😀

      Jeg har ikke vært og sett på de i Arendal, dessverre, men skulle gjerne gjort det- får sette det opp som et notat på hva jeg må gjøre snart 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg