DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR, SIES DET.

 

Jeg er ikke helt enig jeg altså. 

 

I dag streiket systemet på jobb igjen. Hadde jeg nevnt alle gangene systemet ikke har fungert de siste to ukene så hadde dere ikke hørt noe annet! I dag streiket det heldigvis kun de to siste timene på jobb da, og ikke 80% av dagen som ellers. Det er ganske frustrerende siden årsregnsakept skal være ferdig om en uke og vi nå ligger langt bak pga et system som ikke fungerer.

Cupid fikk seg et bad i går.

 

Overtid, med andre ord. Ja ja, sånn kan det gå. Satser på at det funker i morgen. Jeg dro på trening rett etter jobb i dag. Greide 45 minutter før jeg trudde jeg skulle stryke med. Heldigvis har den verste stølheten gitt seg nå, så jeg slipper i alle fall å stryke med på alle mulige måter. Kremt. Nå blir det ikke trening før på søndag igjen. Skal i to bursdager på lørdag, så det får bli søndag.

Jeg har nettopp kommet ut av dusjen, etter en kald og våt tur med hundene. Det sies at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlig klær. Jeg hadde vanntette klær jeg, men været føltes ikke noe bedre for det om. Så, jeg er ikke alltid enig i den. Men, det er ikke alltid en god unnskyldning for å ikke gå tur. På lørdag skal vi få ei mil igjen. Håper ikke på regn, eller sur vind da. Da vil vi ha sol!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #trening #tur #vær #sludd #regn #kaldt

6 kommentarer
    1. Har regna og snødd om hverandre her i dag…og enig med deg…er ikke helt enig i at bare man har tette klær…så skal alt være så bra…ER ikke like hyggelig å gå tur i dårlig vær altså…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg