DET ER DET FREKKESTE!

 

Folk altså! 

 

I dag har jeg opplevd mye rart, må jeg si. Det siste var når jeg skulle stoppe innom dyrebutikken for å kjøpe kattemat. Jeg kjører inn på parkeringsplassen, finner en plass jeg skal rygge inn på, og kjører meg helt opp i rumpa på bilen på neste rekke, slik at jeg kunne rygge meg på plass. I det jeg begynner å rygge så er det en frekkas som smetter inn på parkeringsplassen min!

Folk altså! Det er liksom det frekkeste! Det var ikke sånn at det var den eneste parkeringsplassen igjen, så jeg hadde ingen problemer med å finne meg en ny plass. På en annen side hadde heller ikke han hatt problemer med å finne sin egen plass, i stedet for å stjele min! Ja ja, jeg fikk rygget meg litt tilbake, rettet opp bilen og fikk kjørt meg frem til en annen ledig plass, jeg.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #frekk

8 kommentarer
    1. Det har jeg opplevd flere ganger. Jeg rygger jo alltid inn på parkeringer, mens alt for mange rygger ut. Det er ganske så irriterende 😀 God helg 🙂

    2. Jeg tror jammen jeg hadde gått ut av bilen og kjeftet på han 😀 Ikke det at jeg har bil eller lappen, men jeg blir sinna på sånne folk som “sniker” uansett hva det er :-/

      1. Veit du, jeg parkerte i full fart (rygget ikke inn en gang) og løp bortover for å liksom gi han blikket da, men han ignorerte meg totalt- for å være en eldre mann var han jaggu kjapp på glatta. Han hadde sikkert brodder, det har ikke jeg 😛 ha ha

      1. Ja, og så er det jo frekt! Jeg skjønner liksom ikke hva som får folk til å gjøre slike ting mot andre. Ikke at det å stjele en parkeringsplass er det verste som kan skje, men likevel 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg