VARULV.

 

En liten rusletur i solen med de to beste er aldri feil. 

 

Kristoffer fikk plutselig lyst til å gå en liten tur i solen føre vi tente opp grillen ute på verandaen, så da tok vi en tur bort på Ystehede. Det er fint å gå tur der, noe alle andre også syntes i dag. Det var en del folk ute, men det er jo forståelig når det er påske og solen skinner fra nærmest skyfri himmel. Jeg har hørt rykter om snø til uken, så man må bare passe på å nyte mens man kan. 


Skyggen til Petter ser ut som en varulv. Snilleste varulven i alle fall. 

Vi gikk ikke så langt da vi gjerne ville ha med oss solen mens vi griller også. Siden det var så mye folk ute måtte Petter gå i bånd, men han fikk løpe litt nede på selve plassen før vi dro hjemover igjen. Jeg fant en tussilago liggende på bordet og lurte fælt på hvor noen hadde funnet den! Jeg gikk med en gang på jakt, men fant ingen. Det er liksom ikke vår før meg ser en tussilago. 


Det telles ikke å finne noen andre sin, så lenge den ikke vokser opp fra bakken. 

Kristoffer og Petter er ute på verandaen for å tenne opp grillen, så jeg får komme meg ut straks jeg også og holde de litt med selskap. Det er fortsatt kaldt ute, selv i solen, så jeg må bare kle meg litt godt, så overlever jeg og sitte ute litt. Vi griller ute, men spiser inne. Orker ikke å sitte ute å fryse mens jeg spiser liksom. Et sted for grensen gå, selv om man må nye solen mens man kan. 

 

Har du funnet tussilago enda? 

 

______________________________________________

#hverdag #tur #varulv #vår #sol #hund #blomst #tussilago 

______________________________________________

10 kommentarer
    1. Kanskje Petter var varulv i forrige liv? Bra med grilling i slikt vær. Håper at jeg kan gå en tur i kveld for meg selv. Måtte på kiwi i dag og hamstre litt men skal ikke klage på noe.
      Ha en fin kveld.

    2. Helge: Det trur jeg så gjerne han var <3 Tihi.. Satser på du får den en fin-fin tur i kveld 😀 Jeg måtte på Rema, soden vi brått måtte grille og manglet litt grillkull og slikt 🙂 Ellers fikk jeg endelig kastet plast og papp og den slags- nå man man se hjørnet av kjøkkenet igjen 😛 ha ha

    3. Han er nok en “liten” varulv ja tenker jeg ;D Men en snill en, tihi <3
      Ikke sett noen "gullbosti/leirkallj/hestehov" enda 😉 Men de kommer nok frem snart 😀 Tint veldig mye i Oslo i det siste 🙂

    4. Søtmonsen ): Ja, han er en liten varulv, i fra Harry Potter (syns han ligner på de- ha ha) 😉 Men veldig, veldig snill da <3

      I dag ser jeg masse bilder av de små gule på face igjen- urettferdig 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg