NU ÄR DET NATTEN.

 

Det er rart det der. 

 

Jeg sitter i skrivende stund å tar ansiktsmaske. Huden trenger litt ekstra pleie innimellom. Så fort den er klar, om ti min, skal jeg seriøst finne sengen. Jeg sovnet litt på sofaen i sta, men ikke så lenge at det er helt krise, håper jeg. I hele sommer sleit jeg skikkelig med å komme meg på jobb i tide. Jeg begynner egentlig på jobb 07.30, men jeg var der sjeldent før mellom kl. 08-09. Hurra for flexitid. Kremt. Nå er jeg på jobb hver dag kl. 07.15. Det er rart det der. 

Så fort mørketiden kommer så er jeg så mye mer opplagt enn ellers. Jeg elsker å stå opp mens det enda er mørk ute. Gå tur med hundene uten å møte, eller se en eneste sjel og bare nyte roen rundt meg. Jeg sover også mye bedre når det faktisk er mørk på natten, så jeg blir automatisk mer uthvilt i mørketiden enn sommerhalvåret når det såvidt er mørkt ute i det hele tatt. Det kunne godt vært lysere litt lenger på kvelden, men ellers er det helt perfekt, syns jeg. Herlig. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________________________

#hverdag #natten #sove #mørketid

___________________________________

10 kommentarer
    1. Jeg er helt rar, sover IKKE noe bedre på høsten etc. Alltid mye mer å tenke på om høsten, og det gjør meg våken HVIS jeg først har våknet.. Men nå skal jeg sove snart 🙂

    2. Så godt det må være å ha flexi tid…det har aldri jeg prøvd..men da kan man jo sjonglere litt etter hvordan natten har vært….Jeg sover også bedre i mørketiden…og ikk minst litt kaldere…

    3. Veronica Rona Thomassen: Jeg vil helst ha det varmt på rommet jeg da 🙂 he he..

      Ja, de er noen søte noen. Rare, men søte <3 Skjønner ikke hvordan de orker å ligge sånn jeg, men det kan ta timer mellom hver gang de beveger seg 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg