JUBILEUM.

 

Enda en ting jeg suger på. 

 

I går bare fløy dagen. Jeg skulle kjapt over grensen en tur for å hente fór til Ellinor og planen var at jeg skulle handle litt på Svinesund også. Kjøleskapet var bokstavelig talt helt tomt. Men så skravlet jeg bort hele dagen, som vanlig. Jeg var så treig at jeg ikke fikk handlet mer enn gresk yoghurt og snus. Jeg snuser ikke. Når jeg kom hjem var vi sultne som ulver begge to, og siden vi kom på at vi hadde jubielum her om dagen så gikk vi like gjerne ut for å spise i går. 

Det er ikke hver dag jeg er ute å spiser biffsnadder kl. 21 på kvelden liksom. Vi hadde egentlig lyst på en tre retters, men fant ut at det var alt for seint å trykke i seg en tre retters. Jeg måtte jo hjem å sove i normal tid liksom. Jeg er fryktelig dårlig på å huske slike jubileum altså. Jeg burde ha vært gutt, rett og slett. Jeg er i alle fall den eneste jenta jeg kjenner som ikke har en dato for absolutt alt. Jeg greier likevel å huske det sånn ca. hvis jeg får noe som minner om det. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

_____________________________

#hverdag #jubileum #glemsk

_____________________________

12 kommentarer
    1. gratulerer med jubileum da 🙂 Jeg husker vår, vi ble sammen på nyttårsaften…Men vi diskuterer faktisk LITT hvilket år det var… 😀

    2. Margrethe: Ikke sant 😀 he he.. Håper du har hatt en fin tirsdag. Jeg fikk nettopp lasset et favn med ved på utsiden, som må kastes inn et vindu ned i kjelleren- bahh 😛 ha ha

    3. Gratulerer med jubileum! Det er ikke bestandig lett å huske på sånne datoer, for med tiden blir det mange… Men bryllupsdag og bursdager husker jeg, og den dagen vi kom sammen. Det begynner å bli noen år siden…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg