JEG BLEI SÅ KLART SYK, IGJEN!

Det er ikke det at jeg egentlig har falt litt ut igjen, formen er bare så ikke god! 

Det er ikke så lenge siden jeg blei frisk, men nå er jeg pokker ta meg syk igjen! Jeg hoster så jeg nesten spyr og jeg hoster på meg hodepine og nå drukner jeg snart i mitt eget snørr også! Hadde jeg kunne nekte Kristoffer å ha et liv det neste året så hadde jeg seriøst gjort det for nå er jeg dritlei av at han skal dra med seg alt av smitte hjem og smitte meg hver gang. Det er tredje gangen på et par måneder, så jeg føler jeg kan være bittelitt lei på han med god grunn. Tidligere i uken beste datamusen min seg for å dø også, så det har ikke vært lett å jobbe og blogge og sånt. Jeg var en tur på studio i dag, men det var så sykt kaldt der, så jeg tok med meg tastaturet og musen jeg hadde der så jeg kunne jobbe hjemme i varmen i stedet for. Ting er ikke bare bare, skal jeg si deg.

Jeg ligger vel 3 dager etter på Frodiths januar-moro, men jeg skal prøve å hive meg med igjen bare formen blir litt stigende. Jeg vil jo helst delta med nye bilder, men akkurat nå orker jeg ikke. Satser på at formen er bedre i morgen. Jeg skal uansett på jobb. Jeg har ikke, eller har hatt feber denne gangen, så da er det greit å jobbe. Jeg begynte å hoste på jobb på fredag, men det har tatt helt av nå i helgen! Er mange å jobb som hoster, nyser og snørrer, sånn er det bare i disse tider, og såpass tåler vi. En ting som var enda mer irriterende på fredag når jeg skulle dra hjem fra jobb – jeg kjørte den dagen – var at jeg kom ut til en svær jævla sprekk i frontruten! Jeg visste ikke at jeg hadde en steinsprut akkurat der en gang. Ja ja, det er bare til å bytte – har fått time til torsdag.

 

Har du greid å holde deg frisk i disse tider?

 

ELEVELE

 

#hverdag #syk

14 kommentarer

Siste innlegg