HVERDAG- OPPDATERING UKE 29.

 

En liten oppdatering over uken som gikk.

 

Mandag: I dag rakk hadde jeg ikke bare et innlegg med oppdatering, men to faktisk. I tillegg greide jeg å få til en tur i skogen og viser bilder fra turen vår. Alt dette på en mandag er jo helt fantastisk. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Tirsdag: Noen ganger får man nyheter man helst hadde greid seg uten. På en side er det vel positivt, men man vil helst bare ikke feile noe. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Stress med ny bil! Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Torsdag: I dag fikk jeg nytt turtøy. Veldig spent på det altså!


Trykk på bildet for å se nærmere på turtøyet. 

Ellers har jeg lekt litt med kameraet igjen. Et motiv kan bli veldig forskjellig med litt ulik innstilling på kameraet. 


Trykk på bildet for å se forskjellene på dette motivet. 

 

Fredag: Hvis man bare tar seg tid til å se, i alle tenkelige vinker, vil man oppdage mye flott i naturen. 


Trykk på bildet for å se flere vakre ting i naturen. 

Ellers er det natten og da må man jo bare fortelle om alt og ingenting. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: En bra start på dagen er å begynne morgenturen med hundene kl. 05.10 på morgenen. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra morgenturen.

 

Søndag: Jeg er ikke redd for å drukne, jeg er redd for å spy! Båtlivet er ikke min sterke side. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Det var min uke. Mye bedre enn starten på denne uken, hvor jeg etter to timer på jobb var nødt til å dra hjem fordi formen er helt elendig. Jeg er såpass dårlig nå, i kroppen altså, at jeg faktisk må til legen i morgen. Jeg veit ikke hva de kan gjøre, men jeg frykter i grunn en sykemelding denne gangen. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg