FOTO- LITEN OG STOR I SKOGEN.

 

Noen ganger bare må man i skogen for å strekke på beina. 

 

Jeg løper ikke akkurat ned skogen nå når det er båndtvang pga rådyrkalver og andre baibiser, men noen ganger bare må man strekke litt på beina. Da blir det som regel skogen da, siden det ikke er så mange andre plasser å slippe dem på. Petter sprang fritt, mens Iimo er i langline. 

Petter hadde nok av energi i dag som måtte ut. Han sto ikke i ro en eneste gang de første 15 minuttene av turen, bortsett fra når han måtte drikke litt myrvann. Iimo forholdt seg litt mer rolig, noe hu pleier når hu veit hu ikke kommer noen vei pga den teite langlinen. Sånn er det bare. 


1. Det blåser godt.


2. Ivrig på innkalling.


3. Lille raringen. Vi prøver å nappe oss ferdig, men det er ikke bare lett.


4. Liten og stor i skogen.


5. Hu er ei fin ei. 


6. Livet er herlig.


7. Det syns Iimo også. 


8. Petter begynner å bli stor. 


9. Mange spennende lyder i skogen.


10. Nyter utsikten en siste gang før vi går hjem.


11. Lille Iimo.


12. Hu ville ikke gå over her. Jeg måtte hente henne.
 

Jeg var såpass lat i dag at jeg heiv hundene i bilen og kjørte opp til skogen i dag. Vi var bare ved myra og det er ikke mer enn 1 km å gå, men jeg orket bare ikke tanken på å gå den veien i dag. Det er asfalt nesten hele veien og det er bratt. Jeg prøver å spare kroppen litt til trening en av dagen.

Etter rett over en time i skogen dro vi hjem igjen. Petter hadde løpt bananas hele tiden, mens Iimo var mer opptatt av å gå meg i beina. Det er tungt for henne å gå her nå når det har grodd igjen så mye, så hu blir sliten bare av det. En fin tur alt i alt. De som i alle fall som stein enda.

 

Har du vært i skogen i dag?

 

___________________________________

#foto #hund #tur #skog #liten #stor #utsikt

___________________________________

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg