HVERDAG- OPPDATERING UKE 27 OG 28.

 

En liten oppdatering over de to siste ukene. Bare sånn at jeg er i rute igjen.

 

Uke 27

 

Mandag: Jeg er alltid så treig. Men snart er det en friuke som står for tur, så da er det greit. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Er på vei til Fyresdal, så da blir det null blogging.

 

Onsdag: I dag er jeg på vei til Halden, så da blir det ikke blogging da heller. 

 

Torsdag: Har man ferie, så har man ferie. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Null blogging. Jeg husker ikke en gang hva jeg gjør.

 

Lørdag: Men litt livstegn fra ferieturen må man ha.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Null blogging. Har man ferie så har man ferie. 

 

Uke 28

 

Mandag: Null blogging. Jeg er på vei tilbake til Fyresdal igjen.

 

Tirsdag: Null blogging. Jeg er på vei hjem, og når jeg kom hjem streiket blogg.no. 

 

Onsdag: Jeg har trent og det kjennes godt at det er lenge siden! Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Torsdag: Mye som skjer. Det er litt av grunnen til lite blogging også.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Da tar vi helg. Litt sliten av å være tilbake på jobb etter alt for mange fridager. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg trent i dag også, noe som er tungt som fy. Etter treningsøkten tok jeg en tur med hundene til Havsyn.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Petter og jeg tok oss en tur i skogen. Vi gikk oss litt bort, men det er jo ikke så uvanlig at det gjør noe. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Søndag: Jeg har rett og slett ingenting å blogge om. Jeg har trent i dag da, men orket absolutt ingenting etter den økten. Kremt. 

 

Det var mine to siste uker. Mye farting den siste tiden, og mye som skjer. Nå begynner ting å roe seg, så da er det vel greit. Det har uansett vært veldig kjekt med litt fri slik at jeg fikk hilst på litt venner og familie. Lenge siden sist uten at det har vært dåp, eller den slags. 

 

Hvordan har dine siste uker vært?

 

___________

#oppdatering

___________

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg