HVERDAG- HELG.

 

Denne helgen skal jeg ta ordentlig helg! 

 

Det føles ut som en evighet siden sist jeg gjorde ingenting. I helgen skal jeg gjøre ingenting, som i ingenting. Jeg skal ikke utenfor døren mer enn at jeg skal på tur med hundene. Det jeg ikke har i kjøleskapet, det har jeg ikke i kjøleskapet. Jeg har nok Red Bull, så jeg greier meg uansett. 

Jeg trur jeg har hørt ryker om passe fint vær i dagene som kommer, så vi får se om ikke det blir noen rusleturer på oss. Vi skal ta en liten rusletur i kveld også, men først skal jeg trene litt. Jeg må passe på mens jeg føler meg litt motivert, ellers blir det aldri noe av, noen gang. 

 

Har du fri i helgen?

 

________________

#hverdag #helg #fri

________________

6 kommentarer
    1. Så deilig! ja det er skjønt, og prøv å hold på det også da..gjør ingenting! Jeg drar på bobiltur i morgen..så nå har jeg pakket, og pakket og tenkt og tenkt..så NÅ skal jeg snart også bare slappe av og gjøre minst mulig!! Ha en strålende LAT helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg