TILBAKEBLIKK, JUNI.

 

Jeg veit ikke hvor det blei av juni, siden vi nå er langt ut i juli. 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Kan det være noe annet enn Eminem-konserten i slutten av juni? Tviler. Jeg lever på den enda og kommer til å leve på den resten av livet. Herlighet, jeg har sett Eminem i levende live liksom, selv om jeg sto såpass langt unna at han var like stor som en legomann. Men jeg har sett han! 

 

Månedens nedtur

Det må være at Mini døde og at jeg har vært fryktelig sliten denne måneden. Litt mer enn vanlig. 

 

Månedens turer

Det har vært alt for varmt til å gå noen særlig turer. Det blir med morgenturer før solen steker som verst og så blir det bare noen korte turer ut for å tisse litt. Vi orker ikke så mye mer enn det, noen av oss. Men vi fikk vært i skogen og badet litt og har hatt noen småturer her og der. Nok i varmen. 

 

Månedens tanker

Egentlig har jeg vel bare gått og tenkt på Eminem og Ed Sheeran i det siste. Jeg har gledet meg som en gal til begge deler. Nå er det kun Ed Sheeran-konserten som gjenstår og etter det har jeg ingenting på tapeten jeg kan glede meg til. Ikke slike planer i alle fall. Har alltid ting å glede meg til.

 

Månedens blogger

Denne måneden skal jeg nevne Fullstendigkaos. Han er en artig skrue og skriver om mye rart. 

 

Månedens blogginnlegg

Det har ikke blitt så mye blogging denne måneden. Faktisk har det blitt nesten ingenting. Synd, men sånn er det noen ganger. Jeg har vært mye sliten. Likevel er det flere innlegg med litt innhold i, om ikke noe annet. Det er ikke så ofte. Kremt. Noen innlegg jeg vil trekke frem:

SKULLE ØNSKE HAN BRAKK ARMEN MIN! ♣

NY RUNDE HOS VETERINÆREN ♣

HERLIG MED TO HUNDER PÅ TUR ♣

HVIL I FRED, MINI’EN MIN ♣

JEG HAR IKKE HJERTE TIL DET ♣

 

Har du hatt en fin juni? 

 

________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

________________________________________________________

8 kommentarer
    1. Juni inneholdt mye forskjellig, både vonde ting,men også skikkelige oppturer. Nå er det meste bare fint egentlig. det går seg til etterhvert som regel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg