FREM OG TILBAKE.

 

Enda godt at alle er på stranden. 

 

I dag måtte jeg en tur på Nordby for å kjøpe hundemat, og jaggu er jeg glad for at det er så fint vær at alle er på stranden i stedet for å henge på Nordy, som de pleier. En fordel var vel også at det er torsdag i dag. Vi skulle egentlig dra ut i morgen, men når jeg tidligere i dag kom på at i morgen er fredag så ombestemte jeg meg litt. Det gikk veldig greit å bare dra frem og tilbake. 


Vikinggraven på Blomsholm i Strömstad. 

Det blei bare med hundemat og litt småhandling i matbutikken for min del. Kristoffer kjøpte noen småsaker til treningen sin, og så var det bare rett hjem. Jeg har hengt opp klær og støvsuget mens Kristoffer er ute å klipper hekkene. Ok fordeling det, syns jeg. Nå er jeg sliten og megatrøtt, noe jeg har vært i hele dag, så nå skal jeg gjøre ingenting frem til jeg skal legge meg. Helt innafor. 

 

Har du gjort noe spennende i dag? 

 

____________________________________

#hverdag #harryhandel #sverige #sliten #trøtt

____________________________________

6 kommentarer
    1. Ja det er noen fordeler med varmen…men jeg skjønner ikke at du orker dra på shopping etter jobb og i den varmen! DET er godt gjort…Ha en god kveld!

    2. Varmen kan være en plage innimellom for blir det over 30+ blir man svett bare man skal gå på butikken. Men godt at det ikke er så lang til badeplassene her. Men av og til er det ok og besøke andre steder så jeg tok en tur til Kalvøya i Bærum, herlig plass med deilig vann. Like ved var det salg på tøy så det ble en overdel derfra. Ha en fin dag.

    3. Toini: Vel, Petter må ha mat, og det må dessverre vi også, så hadde ikke akkurat så mye valg der 😛 Og, jeg vil ikke kalle det shopping å løpe inn på butikken for å hente en sekk med hundefór og løpe ut igjen like fort 😛 ha ha.. En meget rask handletur heller en shopping 😛

    4. Helge: Ja, og når jeg skal hjem fra jobb så har bilen min stått i solen hele dagen (finnes ikke skygge på den plassen) og da er det mellom 47-52 grader i bilen. I dag var det “bare” 48 grader liksom! Bahh.. Heldigvis har jeg et fantastisk bra aircondition i bilen 🙂

      Fint å kunne dra andre steder ja 🙂 Og kjekt å finne salg da- spesielt hvis det var noe man faktisk trengte også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg