HVERDAG- OPPDATERING UKE 18

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Daddaogveien.blogg.no har hatt en bitteliten challenge gående denne uken og den måtte jeg så klart være med på. Dagens tema var “favoritt farge”. 


Trykk på bildet for å lese hva som er min favoritt farge.
 

Ellers er det natten, og da må man sove for i dag er jeg så trøtt at jeg nesten stuper. Og så regnet det som en gal i dag, så man kunne jo ha blitt trøttere av mindre liksom. 


Trykk på bildet for å lese mer om denne trøtte-dagen. 

 

Tirsdag: Den bittelille challengen fortsetter og i dag er dagens tema “favoritt land”.


Trykk på bildet for å lese om hva som er mitt favoritt land. 
 

Ellers har jeg vært en tur i skogen med hundene og jaktet på fotomotiv. Det er ikke bare lett, men det er veldig gøy. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen vår. 

 

Onsdag: Dag tre av en bitteliten challenge og jeg henger fortsatt med. I dag er dagens tema “favoritt mat-sjanger”.


Trykk på bildet for å lese mer om min favortt sjanger innen mat. 
 

Når det kommer til foto så lærer jeg mest av å spørre andre hva jeg kunne gjort annerledes med et bildet jeg har tatt som jeg ikke er helt fornøyd med. I dag har jeg gjort nettopp det. 


Trykk på bildet for å se hvordan sluttresultatet blei. 

 

Torsdag: Dagens tema på den bittelille challengen er “favoritt musikk-sjanger”. Trykk her hvis du vil lese om hva som er min favorittsjanger. 
 

Ellers er jeg nok så utslitt om dagen så jeg sover, sover og sover. Men jeg rakk i alle fall å desinfisere en del av leiligheten føre jeg falt i koma på sofaen. 


Trykk på bildet for å lese mer om desinfisering og soving. 

 

Fredag: I dag måtte jeg ta en tur til veterinæren med Iimo. Hu tisser blod, så det må man så klart sjekke opp i. Etter veterinærbesøket måtte de så klart få en is. 


Trykk på bildet for å lese mer om veterinærbesøket og for å se hvem som har finest manérer når de spiser is. 
 

Daddaogveien.blogg.no sin siste dag av challengen og i dag er dagens tema “favoritt følelse”.


Trykk på bildet for å lese om hva som er min favoritt følelse. 

 

Lørdag: I dag har vi vært i skogen og det var så deilig, selv om det var veldig varmt. Pølser var kanskje dagens høydepunkt. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen.

 

Søndag: I dag ramset jeg rett og slett opp 4 ting jeg tenkte du kanskje ikke visste om meg. Noen visste nok noe, mens andre visste ingenting. Gøy. 


Trykk på bildet for å lese mer om meg du kanskje ikke veit. 
 

Ellers gikk Petter og jeg oss litt bort på Lindsnes fyr i dag. Vi var så slitne når  vi endelig fant bilen igjen! Men det var en fin tur da, heldigvis. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen vår. 

 

Det var min uke. En veldig grei uke, med både regn, passe varmt og alt for varmt. Man skal ikke akkurat klage på varmen når den først er her, men det an faktisk bli for varmt. Men vi har overlevd alle sammen, så det går bra. 

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________

13 kommentarer

Siste innlegg