INGEN TUR, MEN BURSDAGER.

 

Ikke bare fordi det er dårlig vær. 

 

Jeg skulle egentlig gå tur i dag. Den vanlige mila tanten min og jeg pleier å gå når vi først går. Jeg var egentlig våken til det, men jeg hadde så vondt i hodet at når hu sendte snap om at det regnet noe helt sykt og spurte om vi skulle utsette det til neste helg, så svarte jeg kjapt ja. Skallebanken har heldigvis gitt seg nå, sånn ca. Litt skallebank innimellom, men ikke fult så mye.

Nå venter jeg på at Kristoffer skal bli ferdig på badet så jeg kan fikse fleisen til vi skal i bursdag. Søskenbarnet mitt har bursdag til uken, men siden hu bor i Kongsberg til vanlig skal hu feire nå i helgen når hu er hos faren sin. Vi får ikke vært der så lenge, for vi skal i bursdag til svigers i dag også. Men, vi får i alle fall sagt hei og levert gave. Det er bedre enn ingenting, tenker jeg.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #bursdag

8 kommentarer
    1. Ojj,, og det kaller du “Ikke tur”, er jo masse tur å flakse fra bursdag til bursdag 🙂 Men ingen vits i å sloss mot naturkreftene, det er sikkert 🙂 Skallebank kan jeg ikke huske at jeg har hatt.. hmm.. må være rimelig tomt oppi der, for det skrangler jo ikke en gang 😀

      1. Vel, får ikke så mange skritt av å kjøre i fra dør til dør da, men 😛 he he.. Ha ha- her skrangler det innimellom, trur jeg 😛

    2. Om det er snø og så regner, er det jo glatt å gå også… Håper bursdagene blir koselige og at hodet holder seg ganske bra ..
      Lørdagsklem <3

      1. Ja, det kan fort bli litt glatt da ja, så like greit å holde seg hjemme 🙂 Takk, hodet er passe bra, ryggen er det verre med 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg