HOPP OG SPRETT, TJO OG HEI.

 

I dag blei det en ny trampolinepark. 

 

Vi tok en tur på Svev i Sarpsborg i dag. Jackline ville bli med denne gangen også, så det var hyggelig. Det er jo alt for sjeldent jeg ser henne og broren, så det er hyggelig. Lillebroren er forsatt litt for liten til å bli med på dette enda, men jeg får i alle fall hilst på han når vi leverer Jackline igjen. Han får bli med på dette når han blir større, heller. Tryggest sånn.

Fin solnedgang på vei hjem i fra Sverige fikk vi også. Hadde jeg gått ut på midten av gamle-bruen hadde bildet blitt enda finere, men etter 1.5 timer på trampolineparken i forkant gjorde at jeg ikke orket å gå de 100 meterne. Kremt. Hadde jeg ikke glemt telefonen min hjemme også, hadde bildet blitt enda finere. Kristoffer har ikke like bra kamera som meg.

Solnedgangen når vi kom tilbake til Halden var ikke å klage på den heller. Det var egentlig veldig fint vær i dag, så det var nesten litt teit å tilbringe tid inne på en trapolinepark, men. Vi hadde det i alle fall gøy med å hoppe og sprette rundt, selv om jeg tråkket over og slo meg mer enn én gang i dag. Den ene gangen landet jeg til og med på trynet. Sånn kan det gå.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #svev #trampolinepark

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg