JEG ER VEL SÅNN CA. FRISK.

Det henger så sykt i at jeg blir helt satt ut.

Jeg er på bedringens vei, men jeg er fremdeles ikke helt frisk. Det er såpass at jeg vurderer om jeg må dra til legen likevel snart. I begynnelsen var det luftveisinfeksjon. Så fikk jeg kjenne på bihulene for første gang. Jeg har fremdeles problemer med bihulene – noen dager mer enn andre. Det presser litt på i ansiktet fremdeles og noen ganger er hodepinen plagsom. Jeg har prøvd å skylle igjennom systemet flere ganger, men det kommer liksom ikke ut noe. Utenom det virket det som at formen er bedre, jeg prøver fremdeles å finne energien, men den kommer vel sakte, men sikkert tilbake, men nå de siste dagene har jeg begynt å hoste mer og mer igjen. Kristoffer snakket om at det er et nytt virus som de kaller for ”100 dagers hosten”, eller noe sånt. Altså, hvis jeg drar på meg det i tillegg nå, da kommer jeg seriøst til å bli gal! Nå har jeg vært syk så lenge at nå trenger jeg faktisk å bli frisk. Jeg orker faktisk ikke å være syk mer.

Siden sist har jeg mistet Polly. Han fikk plutselig lungebetennelse i forrige uke og formen var allerede så dårlig så han hadde dessverre ingen sjanse til å klare seg. Jussi-Pussi fylte 5 år denne uken og Frøken Knut er like diva-bitch som alltid. Sneglene driver å formerer seg, men de legger heldigvis kun et egg om gangen, virker det som. Jeg håper det varer for de kan faktisk legge opp til 200 egg omgangen og det er jo ganske så sykt! Jeg har spart på et egg og håper det skal bli en liten babysnegle ut av den. Jeg har døpt egget til Polly, siden egget dukket opp samme kveld som Polly gikk bort. Jeg pleier ikke å gjenbruke navn, men nå bare blei det sånn. Det er ikke sånn at sneglene reagerer på navnene sine. Jeg må egentlig komme meg avgårde så jeg rekker innom Clas Ohlson (min absolutte favorittbutikk). Jeg trenger en ny datamus til studioet mitt. Akkurat nå driver tastaturet og musen å pendler mellom hjem og studio og det er bare håpløst.

 

Har du greid å holde deg frisk?

 

ELEVELE

 

#livet #hverdag #syk

8 kommentarer
    1. Når man er blitt litt syk, så blir det ofte verre. Man kommer i en dårlig sirkel. Jeg er ALDRI syk lenger, og det gjør at jeg ikke blir det heller. Skjønner? Litt syk avler mer… Og ingen avler ingen… Men jeg håper du er ferdig nå da!!

      1. Jeg er i grunn aldri syk, kanskje sånn forskjølet i løpet av året, men det stopper liksom der. Nå skulle jeg tydeligvis få absolutt alt på en gang, så jeg forventer i grunn at det tar 4 år til neste gang 😛 Ha ha

    2. Føler virkelig med deg. Jeg har flere rundt meg med den hosten. De har holdt på siden i begynnelsen av desember? Nei, det der har jeg heldigvis ikke blitt smittet av, enda…… Utrolig mange syke ellers også. God bedring. Trist at du mistet Polly, men den lille sneglebabyen fikk fint navn da. Ha en god kveld, og så håper jeg du snart er i form igjen. Klemsiklem:)

      1. Det h ar vært sykt mye sykdom rundt omkring siden november/desember ish, men nå virker det heldigvis som at det begynner å roe seg litt 🙂

    3. Spennende med babysnegle (kanskje) ☺️
      Jeg eeeeeelsker Clas Ohlson – trenger aldri en grunn for å ta en tur dit 😅 🤩🤩🤩

      1. Det blei ingen snegle og i går moste jeg et nytt egg…. :O Kanskje vi skal begynne å tute på Clas Ohlson – bare gå rundt og rundt 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg