FOTO- VAKRE TING I NATUREN.

 

Hvis man bare gjør seg veldig liten langs bakken kan kam komme over mange vakre ting. 

 

Jeg elsker å gå tur i naturen, om det så bare er en liten skogstur i nabolaget. Her i nabolaget har vi jo flott utsikt over sjøen nesten uansett hvor vi går, så det er jo vakkert i seg selv. Deilig og frisk luft. Selv om jeg har gått her tusen ganger før finner jeg som regel noe nytt å ta bilder av hvis jeg bare vil. 


1. Fin utsikt fra ene turplassen vår. 


2. Lyng er vakkert på sitt vis. 


3. Et blad som har forvillet seg inn blant greinene. 


4. Veit ikke hva disse heter, men jeg syns de er veldig fine. 
 

Hvis man bare gjør seg veldig liten langs bakken kan man se de flotteste tingene. Noen ganger må man se opp også. Det viktigste er bare at man ser seg rundt, rett og slett, og utfordrer seg selv litt med å se i ulike vinkler. Man kan gå glipp av de vakreste tingene hvis man bare ser rett frem. 

 

Liker du å gå turer i naturen?

 

___________________________________________

#foto #natur #havet #utsikt #løv #blomster #vakkert

___________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg