LADER OPP TIL EN ROLIG HELG.

 

Jeg liker helger med nesten ingen planer. 

 

Endelig helg. En rolig helg. Det eneste jeg skal er på hundeutstilling i Råde en av dagene. Men det er bare koselig, og ikke så langt unna, så det går greit. Jeg skal snart kjøre Kristoffer til byen en tur og så er det bare rett hjem å ligge rett ut på sofaen resten av kvelden. Det er alt for varmt til å orke noe som helst. Vi har nettopp spist taco, så jeg orker egentlig ikke ut å kjøre heller. Hjem får han komme seg selv. 

 

Har du noen planer for helgen? 

 

______________________________

#hverdag #helg #planer #rolig

______________________________

12 kommentarer
    1. Det er langtfra kaldt ute – der er vi enig. I helgen skal jeg slappe av. Det blir regn og bra er det. Vask av tøy og litt husarbeid er en fast ting. Blir trøtt av varmen men appelsiner hjelper meg mye og så blir det nok en skogstur.
      Ha en fin kveld.

    2. Helge: Ja, nå er det langt i fra kaldt altså :O Kunne tenkt meg et par kalde dager med regn jeg nå, slik at man satte litt pris på varmen igjen 😛 he he.. Skogstur høres kjekt ut 😀 Appelsiner er kjempegodt, men jeg liker de beste på høsten/vinteren- eneste negative da er at jeg blir så sår rundt munnen av å spise de 😛 he he

    3. Lykke til på hundeutstillingen! ^^
      Og ja den varmen.. Heldigvis har jeg funnet en sånn kinda okei løsning på det, men det er ikke en løsning som passer alle, med tanke på jobb og diverse. Nemlig å prioritere å sove på dagen, og heller være oppe om natta i stede.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg