VARMT!

 

Det er en smule alt for varmt for min del. 

 

I dag fikk jeg jobbet noen timer. Øynene var mye bedre allerede i går, men i dag våknet jeg opp med masse puss i øynene, så jeg måtte få vekk det før jeg ville dra på jobb. Det tok sin tid, men jeg fikk i alle fall jobbet litt. I morgen er jeg klar for full dag på jobb igjen. I dag skal jeg bare sitte inne så jeg slipper å forholde meg til den varmen som er ute. Jeg dauer seriøst snart. 

Vi skal grille etterpå da, så da må jeg sikker ut litt, men skal overleve det. Håper jeg. I denne varmen er det skummelt å grille syns jeg, selv hjemme. Men det er ingen forbud mot det, men når vi først griller er vi veldig påpasselige på å følge ekstra nøye med. Det er skummelt tørt ute nå, så man må vise forsiktighet selv i boligfelt, ikke bare i skog og mark. Det må gjerne kom regn snart. 

 

Er det forbud mot å grille hos deg?

 

___________________________

#hverdag #varmt #sommer #grille

___________________________

10 kommentarer
    1. Skummelt med grilling og det tørre ja.. Tror det er lov å grille hjemme her også ..men ellers forbud.. God bedring med øynene..høres plagsomt ut .. Klem <3<3

    2. annebe: Ja, alle andre steder enn hjemme er forbudt. Trur ikke det er så lenge siden det var forbud hjemme også- veit i alle fall at det er flere kommuner som har der forbudet. Like greit, for det er jaggu fort gjort når det først skjer :O

      Det er veldig plagsomt, men nå er det heldigvis nesten bra igjen 😀 Nå er jeg mest bare tørr på øynene.

    3. solliv: I dag er det jo dødsvarmt :O Har dere forbud mot grilling hjemme også? Ute i skog og mark og parker og sånn er det jo totalforbud, men enn så lenge får vi grille hjemme på verandaen 🙂

    4. frodith: Hjemme også? Nei, er såvidt vi tørr å grille hjemme også, men vi følger godt med og går ikke i fra grillen noen gang, så har litt kontroll sånn sett- men ja, vi griller langt i fra hver dag lenger :O

    5. Margrethe: I dag er det helt uutholdelig altså :O Svetter jo av å sitte helt i ro liksom :O

      Er det grillforbud hjemme hos dere også, eller kun ute i omgivelsene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg