TITTER INNOM.

 

Alt er vel ikke helt på plass, men vi gir det et forsøk. 

 

Cupid hadde bursdag i går, trur jeg. Det står gårsdagens dato i passet, men det står visst en annen dato på papirene, så enten hadde han bursdag i går, eller på fredag. Ja ja, tre dager fra, eller til spiller ingen rolle, så for øyeblikket hadde han bursdag i går. Og så blei han 6 år da, og ikke 5 som jeg greide å skrive et par plasser. Jeg trur hjernen sov i går, for å si det sånn. Jeg var litt sliten i går og da henger ikke alltid hodet med. Sånn er det bare innimellom. Helt normalt. 

Jeg er egentlig bare innom for å se om ting fungerer litt bedre her inne nå. Så, hvis du får en kommentar fra meg, så virker i alle fall det, hvis ikke er det fordi det er litt tekniske problemer enda. Men jeg prøver å legge igjen spor hos de det faktisk virker på. Noen ganger sitter jeg på mobilen og da er det ikke alltid like lett med kommentarer, men jeg er i alle fall innom. Kan jo ikke gå en hel dag uten å lese deres fantastiske blogger og se på de fantastiske bildene deres. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________

#hverdag #livstegn

___________________

16 kommentarer
    1. Du kan jo bare feire Gotcha dagen istedet <3
      Mye enklere. Fendi har bursdag i November engang , men vi aner jo ikkje når siden hun er fra Spania. Men vi fikk henne 10 August så da er det hennes Gotcha day <3

    2. cuskima: Enten har han bursdag den ene dagen, eller tre dager etterpå- kan feire begge to vi 😉 ha ha.. Han har jo stamtavle og der sto det jo en annen dato, som da var tre dager tidligere, så måtte spørre oppdretteren, og hu hadde ikke fått helt avklaring fra hu som avlet opp katten, men hu trudde hu hadde meldt inn feil dato der, og ikke i passet. He he.. Men det er ikke så nøye for meg- vi gjør ikke store greiene ut av det 🙂

    3. Toini: Takk og takk 😀 Jeg har ikke så mye problemer med min egen, men jeg får jo tekniske feil når jeg leser og kommenterer hos andre. I dag har det likevel gått greit hos de jeg har rukket innom 🙂

    4. katten har ni liv – så det blir mange bursdager man må holde orden på. Men gratulerer uansett. Ha en fin dag.

    5. Helge: Ja, da skal et feires mange bursdager i så fall 😛 Takk takk 😀 Håper du har hatt en fin torsdag så langt og at du får en fin-fin helg 😀

    6. Søtmonsen ): Jeg liker og er åpen for forandringer jeg altså, men da må det være til det bedre 😛

      Takk 😀 Har hatt han i tre uker til søndagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg