JEG TAR EN PAUSE TIL ALT ER TILBAKE TIL NORMALEN.

 

Mangler motivasjon. 

 

Jeg tar en pause fra blogg.no til alt er tilbake til normalen. De har så mye tekniske problemer i disse dager at man enten ikke får kommentert hos andre, eller så får man ikke lest innleggene i det hele tatt. I tillegg mangler jeg motivasjon til å i det hele tatt dele noe. Så spennende er livet mitt. Kremt. Jeg har faktisk laget meg en hjemmeside med blogg, som mest fokuserer på foto. Ta gjerne en titt ved å trykke her. Den er under oppbygging så det er ikke mange innleggene enda. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

______________________________

#hverdag #pause #motivasjon

______________________________

28 kommentarer
    1. Var innom nettsiden din og den ser fin ut den – men den er ikke via blogg.no ? Håper du er tilbake snart da og håper også at blogg.no snart er i orden. Har møtt bare noe lite problemer så håper det går ellers smertefritt dette her 😀 Ønsker deg en fin adventstid <3 Så er du her snart igjen !!! klem

    2. Tok en titt på “prosjekt hjemmeside”. Den ser veldig ryddig og tiltalende ut! 🙂 Jeg har begynt på det samme, men foreløpig er den ikke offentlig. Jeg vet heller ikke når den blir det. Når det gjelder blogg.no, så har jeg ingen problemer nå, men jeg kommenterer stort sett bare hos dem jeg følger. Det kan hende at det er årsaken.

    3. MJmettejosteinsdatter: Takk for det 🙂 Nei, den er ikke via blogg. Dette er en hjemmeside, men en liten bloggdel 🙂

      Blir så frustrert over tekniske problemer, så da holder jeg meg heller unna til det er fikset 😛 ha ha

    4. karidansen: Tusen takk 🙂 Spennende at du også mekker på ting 😀 Jeg har kun sittet i tre dager med denne før jeg publiserte det lille som har kommet- må jo sjekke at den funker 🙂 he he.. Jeg også kommenterer kun hos de jeg følger (er jo kun toppbloggere på forsiden foreløpig, og der kommenterer jeg ikke) 🙂 Men jeg har problemer likevel med både å få lese innlegg og å kommentere, så da tar jeg en liten pause i stedet for å irritere meg når ting ikke funker 😛 he he

    5. Håper du legger ut link på snapp eller noe når du legger ut bilder på den andre. Gøy å se flotte bilder fra deg. Jeg blogger også veldig sjeldent. Man må liksom ha tid og skrivelyst….

    6. Så kjedelig…men fin hjemmeside du har laget….Håper å se deg her igjen…når motivasjonen er på vei igjen…Klem til deg!

    7. Gode tanker 🙂 Håper du får slappet litt av og finne tilbake til motivasjonen 🙂 Jeg får snike meg inn på hjemmesida de når det er litt rolig her i kåken 😀

    8. Alle trenger en pause når trøbbel hoper seg opp. Regner med at pausen ikke blir lengere enn 1 til 2 uker. Ha en fin aften.

    9. Skjønner greia med mangel på motivasjon – litt der selv for tida.. Ta ræ ei pause og sprett tilbake når’u føler for’e 😉 Det er faktisk irriterende og litt demotiverende med det som skjer på blogg.no nå.. Merker godt nedgang i lesere, og ikke finner jeg nye blogger heller, fordi det bare er EN liste.. de mest populære.. Har til og med vurdert å starte blogg et annet sted, hvis det som skjer her ikke bedrer seg..
      Nå skal jeg innom og sjekke nye hjemmesida di <3

    10. Toini: Takk 🙂 Motivasjonen kommer helt sikkert, men orker ikke styre så mye her inne når jeg likevel har problemer med å lese og kommentere hos andre. Det plager meg mest :O Men satser på det er i orden i løpet av kort tid- blogg.no jobber vel dag og natt 😉 he he

    11. dedicat: Takk 🙂 En ting er jeg ikke får blogget så mye selv, men det kjipe er at jeg plutselig har problemer med å lese og kommentere hos andre. Håper blogg.no jobber dag og natt og får fikset det kjapt 🙂

    12. Helge: Det kommer helt an på blogg.no når de får fikset problemene. Skal alltid greie å lite ut av meg noe, selv om motivasjonen ikke er helt på topp, men jeg får jo nesten ikke lest, eller kommentert hos andre- det er kjedelig.

    13. Aina: Som regel greier jeg å lite ut av meg litt svada, selv om det ikke er så interessant. Men nå har jeg jo problemer med å lese og kommentere hos andre og da blir man bare frustrert, så håper blogg.no jobber på spreng så pausen min ikke blir så alt for lang 😛

      Og ja, hvis disse endringene som er gjort med å fjerne alt av de andre listene og slikt, så er det ikke så alt for fristende å være her lenger :/ Da får jeg holde meg til hjemmesiden med blogg 😛 ha ha

    14. Spennende ditt nye prosjekt så det gleder jeg meg til å følge. Det krever mye å drifte en hjemmeside og det å stå helt uten en bloggplatform i ryggen, men det er mye koseligere. Herre i eget hus. Lykke til, jeg skal ihvertfall følge med.

    15. Å det blir trist å ikke se deg her. Men håper du er fort tilbake igjen <3 Er da lov å ta seg pauser 🙂 Av og til så er det bare noen man trenger. Og det er jo heller ikke noe morsomt å blogge, når man plages med at nettsiden ikke virker som den skal 🙂

    16. Ja, jeg har problemer med min, og kan ikke se at noen andre har det slik jeg har ;( Fungerer kun med mobil og ikke med PC hos meg nå ;( Så håper de ordner det snart, sendte de mail i går.

    17. Skal ikke akkurat si at jeg forstår deg, og jeg vurderer det samme jeg også faktisk. Dvs.. Med meg vet man aldri, så kanskje, kanskje ikke.
      Akkurat nå har jeg i første omgang tenkt å førsteprioritere å lage nye Youtube-videoer, så NOEN innlegg vil det jo komme fra meg da isåfall uansett, da jeg av forskjellige grunner foretrekker å dele videoene mine her inne også. Men innlegg som er laget eksklusivt for blogg, det kan det hende jeg også is-legger litt nå i noen dager. Men.. Man vet som sagt aldri helt med meg xD

    18. Atle Lundhaug: Takk for det 😀 Ja, er ikke like lett å få lesere, men det er ikke det jeg er mest opptatt av der, så det får gå som det går 🙂 Men gøy er det å mekke litt her og der i alle fall 😀

    19. naturogfhoto: Titter innom litt i dag for å se om ting er bedre- enn så lenge går det bra å både lese og kommentere blogger, så jeg får hive meg og rund og få lest flest mulig 😀 he he

    20. Huff, og hehe.. Jeg skrev tidligere i dag en status på Facebook hvor poenget mitt er at jeg oftest ikke er så flink til å se over ting jeg skriver når det kommer til kommentarer og meldinger i Messenger, Skype, sms og slikt no.. Og det ser jeg nå enda et eksempel på når jeg nå leste over den siste kommentaren min her inne. “Skal ikke akkurat si at jeg forstår deg”, ser jeg nå at jeg har skrevet, blant annet. Jeg antar du sikkert skjønner hva jeg egentlig mente, men i tilfelle ikke – det skulle ha stått “Skal ikke si at jeg ikke forstår deg”.
      Blæh, den dagen jeg er borte håper jeg folk først og fremst husker skrivesiden av meg best for hvor god jeg som oftest var til å redigere blogginnleggene mine, og at den stadige fraværende mangelen på redigering når det kommer til, ja.. Så og si alle andre ting gjerne blir glemt xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg