STOR I KJEFTEN OG VONDT I KJEFTEN.

 

Gøy, men vondt. 

 

I går kveld hadde vi en liten spillekveld i 2. etg. Valget falt på Stor i kjeften, da vi er bittelitt lei politisk ukorrekt. Hvis ikke jeg siklet nok fra før, så gjør jeg det i alle fall under spillet Stor i kjeften. Og for de som kanskje ikke veit hvilket spill jeg snakker om, så er det der man putter en slik plastdings i munnen slik at man blir stor i kjeften og leppene ikke kan legges mot hverandre. 

Herre jemenin. Det er jo umulig å si noen ord. I alle fall alle ord som begynner på B! Jeg fikk en setning “Vi lager en byste av mormor i marmor”. Jeg var på lag med broren min, og at han kan tru at noen vil “fiste” mormor for være han sin greie altså. Er det mulig liksom. Vi holdt på å daue hele gjengen. Setningen “Postbudet ble bitt av en vill pungrotte” var ikke akkurat bedre. 


Man blir til og med større i gapet på det spillet enn det man blir med dette snapfilteret. 

Ordet “bitt” blei nemlig både til “hvitt, fitt, hitt, hvitt igjen, og hvitt igjen og litt”. Jeg gapte “NEI” til alt, men han bare skjønte ikke ordet “bitt”. Jeg prøvde å si “B som i brannbil”, men det blei jo bare “vehh som i vhannvhil” og vi var tilbake til “hvitt” igjen, selv om jeg hadde sagt “nei” sikkert ti ganger til det ordet. Og så må man legge til alt sikkelet som renner ut av gapet da. Hysterisk. 

Jeg endte tilslutt med å hakke tenner til han og da skjønte han endelig “bitt”. Ha ha- jeg har det på film også, men jeg får ikke til å dele videoer her, ellers skulle jeg vist dere. Spillet er i alle fall hysterisk morsomt og kan anbefales. Bare ikke hvis man er litt sår på leppene, for da gjør det egentlig bare vondt. Jeg har litt tørre lepper for tiden og det kjentes når gapet blei tvunget stort. 

 

Har du spilt Stor i kjeften? 

 

__________________________________

#hverdag #spillkveld #storikjeften #hysterik

__________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg