UT PÅ TUT!

 

Ut på tur, eller tut, aldri sur, eller sut. 

 

Intern humor, egentlig. Jeg skreiv visst tut, i stedet for tur i et innlegg for litt siden, så jeg og kollegen min skal på tut, og ikke tur. Faktisk har jeg hatt mye av både skrivefeil og snakkefeil i det siste. Det blir sånn når hodet er sliten. Jeg skulle si “dysleksi feil”, når jeg satt å lette etter en feil i årsoppgjøret, men endte med å si “dysfeil leksi”. Ja, hei du, sånn kan det gå.

Vel vel, vi skal i alle fall på tur i dag igjen, og det blir så klart på festningen. Nå er det null snø ute, så da er det kanskje ikke like tungt å gå. Med mindre vi har dårligere kondis enn vanlig da, det kan jo sikkert fort være et faktum for min del. Det skal i alle fall bli godt å bevege på skrotten, for jeg har sittet i hele dag og trenger å bevege litt ekstra på meg. Det blir bra.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #festning

12 kommentarer
    1. Tenkte på deg samme. Nå må jeg ut og gå en time eller to. Man trenger luft, dessuten kom det kroner på konto i dag så det blir vel en tur innom en butikk i løpet av kvelden. Regninger er betalt og ymse ting i boks, derfor kan jeg unne meg noe i kveld. Syns det er litt tidlig med joggesko nå, det blir kaldere utover kvelden og det er litt is på fortauene enda.
      Ha en fin kveld.

      1. Veldig deilig å gå tur ja. Og enig, det er litt kaldt med joggesko enda. Jeg går i joggesko til og fra jobb, jobber jo inne hele dagen, så det går bra 🙂 Men når det er ut på tur med hundene så er det varmere sko som gjelder 🙂

        Så kjekt med lønn- da er det helt innafor å unne seg noe, ja 🙂 Viktig det også innimellom blant alle regninger og nødvendige utgifter 🙂 Håper du fant noe du hadde lyst på 😀

    2. Tur eller tur, godt er det uansett. Nå som jeg holder på å flytte iver til nouw, har jeg fått tilgang på en flott mobil app. Problemet er at det blir flere skriveleifer da, enn når jeg bruker PC’n hvis jeg ikke følger med 😜

      1. Jeg så du hadde flyttet over- håper jeg fortsatt finner deg på Bloglovin’? 😀 He he.. Telefonen og dens autokorrekt (selv om jeg egentlig hadde skrudd den av) er fæl altså 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg