SÅ SYKT BARNSLIG!

Jeg kommer til å miste hendene! 

Det er så typisk meg å miste en av vottene mine. Og da er det jo typisk at det dagen etter skal bli sånn nærmere ti minus ute. Ikke finner jeg de andre vottene mine heller, så jeg har seriøst fryst på hendene siden mandag. I dag var det så kaldt mens jeg ventet på toget at jeg måtte ta på meg den ene votten jeg ikke har mistet på den hånden som var kaldest – det føltes ut som den skulle falle av, så jævlig kaldt var det! Barnslig.

Kulden kommer litt som et sjokk når det er nesten ti plussgrader den ene dagen og så synker det til nesten ti minus dagen etter. Man rekker liksom ikke å venne seg til temperaturforskjellene. Heia norsk klima. Men nå skal det være kaldt hele uken, så om noen dager har jeg vendt meg til det. Verst er det egentlig når det kryper under tjue grader inne. Jeg liker beste når det er over 30 grader i stuen, og helst like varmt på soverommet.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #vinter #kaldt

4 kommentarer
    1. Uffda, jeg burde sende deg et par votter fort, for jeg har mange. Votter må til i kulda. Håper du holder varmen inne ja. Vinteren kan være hard for en frysepinn. Jeg liker vinteren, men hjelp som jeg fryser jeg også.

      1. I morgen skal vi på tur før solen står opp (nesten) så jeg må nok lete frem noen andre votter – har ikke så mage votter, luer har jeg i bøttevis, men ikke votter :O ha ha.. Ja, vinteren er kaldt, men jeg vil heller ha det stabilt kaldt på sånn -5 grader enn +2 og slafse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg