JEG KAN BEKREFTE AT DET IKKE FUNKET.

Akkurat som jeg trudde.

Jeg kan bekrefte med 7 lesere og 1 kommentar – 2 hvis man teller med svaret mitt – at clickbait-overskriften min i forrige innlegg ikke fungerte. Akkurat som jeg trudde der altså. Det har vært litt stille her, som vanlig. Jeg har ikke andre unnskyldninger enn at livet mitt er meget lite spennende så jeg har ingenting å komme med. Sånn er det med den saken. Livet liksom.

Petter har vært litt syk den siste uken. Vi var hos veterinæren onsdag forrige uke og fikk konstatert infeksjon på prostata og en kraftig urinveisinfeksjon. Han blei en smule dopet og sov nesten hele onsdagen, torsdagen var han overbevist om at han var helt frisk igjen. Det er ingenting å klage på det altså, at han er litt pjusk den ene dagen og bort i mot helt frisk dagen etter.

Det er fint, men det gjør det litt mer utfordrende å ta det rolig. Nå er han ikke så syk at han ikke kan gå turer og slik, men med infeksjon i kroppen bør man jo slappe av litt, men det er ikke så lett å si til en liten Petter-gutt med maur i rumpa. Vi har minst 1 uke til med medisinering før vi skal tilbake på kontroll. Da er det bare til å krysse fingrene for at det ikke dukker opp noe nytt.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #hund #livet

14 kommentarer
    1. Tror man skal være rimelig aktiv her, for at man skal syntes på listene gitt. Jeg poster et eller kanskje to innlegg om dagen, og prøver å stikke innom å kommentere hos andre. Allikevel finner du meg i nederste på listen. Har vel vært mellom 41 – 70 en gang tror jeg 😉 Jeg har en katt her som ikke er i slaget, så i morgen må jeg prøve å få en time hos dyrlegen.

      1. Ja, neida, dette var ikke et forsøk på å klatre på noen liste – dette var bare en spøk, med en overskrift (forrige innlegg altså) som i grunn bare hintet om at jeg hadde sett på “da vi styrte internett” 😉

        Huff, håper det går bra med pusefrøken <3

    2. Nå måtte jeg altså Google. Det er ikke alle ord som er like åpenbare for en gammel kall. 🙈 Da lå Petter sine utfordringer en smule nærmere,, ja, jeg kan vel ikke si, kompetanse – for det blir jo fort helt feil. Men i alle fall,, god bedring. 🤗 Til Petter, altså. ☺️

      1. Usikker på hvilket ord jeg har brukt som var litt mindre åpenbart – men jeg kjenner til det å måtte google ord selv, så 😛 ha ha. Petter hilser og sier takk – han mener selv han er 100% frisk, så det er jo bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg