DETTE ER EN CLICKBAIT… FUNKET DET?

Nei, jeg er nok ikke dronningen av clickbait – overskriftene er sånn ca. like kjedelige som innholdet.

Sitter man for mye på telefonen når man finner emoji trykket på noen produkter?

Jeg har nettopp sett første episode av “da vi styrte internett” og første episode handler om Norges clickbait-dronning, Anna Rasmussen. Det er i grunn litt spennende å se hvordan de en gang (de fleste sikkert fremdeles) håvet inn penger på klikk og reklame. Det er også spennende å få høre mer om det som skjer bak kulissene, for selv om det er snakk om masse penger på konto så har det nok koster de mye mer i livet.

Jeg syns det virker som et fint program, men jeg har ingen planer om å betale for enda en “streamingtjeneste” så jeg får bare vente den uken det tar, eller hvor lang tid det nå er, før de slipper episode to. Men jeg skal få med meg alle episodene. Jeg betaler allerede dyrt for så mange andre tjenester, så VGTV+ får bare være. Men jeg er spent på om clickbait-overskriften min funket? Hva trur du? Jeg trur nei.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #samfunn

4 kommentarer
      1. He he, må nok ha en litt mer spennende overskrift for at det skal virke i så fall 😛 Men ja, det er mye man kam tjene penger på, noe mer spesielt enn annet 🙂

    1. Nei, det å tjene penger på blogg, er i hvert fall et tungt arbeide. Jeg orker ikke legge ut en haug med innlegg hver dag. Nå som det er slutt på å tjene penger på klikk, får jeg hver måned en sånn rar informasjon. “Du har tjent 0,00 kr denne måneden.” Men jeg blogger likevel, og sånn får det være.

      1. Ja, jeg blogger absolutt ikke for å tjene penger, da hadde jeg i så fall måtte sagt opp jobben min – som jeg elsker – slik at jeg hadde tid til å blogge minst 3 ganger om dagen 😛 Nå greier jeg jo så vidt 3 ganger i måneden 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg