DAGENE BARE FLYR!

Noen dager pause her og der må man regne med. Det er tross alt meg.

jeg var så aktiv her inne, så jeg trengte rett og slett en pause. Neida! Jeg var bare en smule opptatt. Jeg var hundevakt i Sverige i helgen og der er det ikke mye internett, bare mye hundekos. Det er i grunn veldig avslappende å være på ei lita hytte ute i skogen og bare tusle rundt sammen med hundene. Frøken Knut måtte bli hjemme, men jeg var gjennom og gikk en 4 timers tur med henne på lørdagen. Vi blei introdusert for noe nytt, geocaching, og det var gøy! Merkelig hvor stor mestringsfølelse man fikk av å finne en gjemt boks liksom. Men artig var det, så appen er plass og venter på å bli brukt.

Første halvdel av turen hadde vi drittvær, for å si det mildt. Folk sa det bare skulle komme noen dråper, men det der var ikke bare noen dråper altså! Jeg var kald og bløt helt inn til trusa faktisk, for jeg hadd kledd meg bare til “noen dråper”. Solen tittet heldigvis frem etter hvert, så man fikk tørket litt underveis. Og brått var det ikke like kaldt lenger og humøret blei bedre. Nå skal jeg snart avgårde til Fredrikstad, så jeg må hoppe i dusjen. Jeg har hatt hjemmekontor i dag, så det er såvidt jeg har kommet meg ut av pysjen. Det er innafor når man sitter hjemme i sin egen stue. Travle dager innimellom, men sånn er det.

 

ELEVELE

 

#hverdag #tur #hund

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg