EN HELT VANLIG LØRDAG.

 

Ikke hver lørdag er så spennende at det gjør noe. 

Det har vært en helt vanlig lørdag. Jeg sto opp passe tidlig og dro for å se på CrossFit-konkurranen kl. 12 i dag. Kristoffer er ikke med i dag, men vi måtte så klart opp å se på i dag likevel. Herlighet for en torturøkt. Økten er så lang og tung på alt for få minutter at man må være Supermann for å greie den. Jeg trur det er 4 stk av de ca. 500.000 påmeldte som har fullført. Det sier litt. 

Men det er gøy å se på. Slitsom å se på er det også. I dag blei jeg også litt “barnevakt” for ei lita frøken som nesten har lært seg å gå på egenhånd. Hu satt heldigvis i ro hele den lille halv timen jeg underholdt henne. Det var kanskje mest hu som underholdt meg, men. Vi lekte litt med snapchatfiltre, og det var litt gøy. Etter det var det bare å komme seg hjem for å rydde og vaske. 

Gulvene blir altså så skitne i disse dager at det mest bare er deprimerende. Jeg har ikke mer enn fått støvsugd før gulvet et fult av sand og grus og jeg trur nesten stein innimellom også. Jeg har i alle fall fått både støvsugd og vasket gulv i dag, så det får være nok. Vi er nettopp ferige med å spise en litt sein middag så nå skal jeg prøve å lure Kristoffer til å se en film, eller noe med meg. 

Jeg orker nemlig ikke å bevege meg mer enn nødvendig resten av kvelden. Da passer det greit med en film. Hvis man bare finner en film å se på da. Jeg trur jeg snart har sett absolutt alt på Netflix. Jeg har i alle fall sett alt som er dårlig det, og det er ikke fint lite, for å si det sånn. Satser på å finne en bra film nå, for jeg vil ikke sove riktig enda, selv om jeg er trøtt som fy, kjenner jeg. 

 

Hva er dine planer for kvelden? 

 

_______________________

#hverdag #helg #lørdag #film

_______________________

8 kommentarer
    1. Her ser vi Spartacus, for hundrede gang kanskje 😀 Vi har jo alt på dvd 😀 Så mye repriser her. Vask og støvsuging for vente litt 😀

    2. Gikk en tur på 3 timer før dag og det blir man trett i bena av. Så det ble 2-3 timer foran TV, fikk med meg siste halvpart av 50 km ski fra Kollen. Etter det ble det pizza før jeg sov 1,5 time. Så det ble en nokså lat aften her. Nå er det på tide og besøke drømmeland igjen. Ha en fin kveld.

    3. frodith: Spartacus har jeg aldri sett 🙂 Vi så noen episoder av Advokaten, en svensk/dansk serie, og så gikk vi over til å se CrossFit etterpå 😛 he he..

    4. Helge: Høres ut som en fin-fin dag da, med både tur, tv, god mat og ekstra avslapping 😀

      Og i dag sier jeg: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIN 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg