JEG FRIDDE, OG HAN SA JA!

 

Thomas Numme forever! 

 

Vi skal endelig få ta bilder sammen med Thomas og Harald etter innspillingen. Pga dårlig tid fikk vi kun ta gruppebilder. Jeg skal ned på kne uansett jeg. Sorry, Mona og Magnus for at jeg stjal all oppmerksomheten bort i fra dere, men- det var verdt det! Og sorry, Annette W. Numme; du bør behandle Thomas bra, for så fort jeg hører noen rykter om skurring i forholdet er jeg der! 

 

Vi står på plass, jeg tar tak i hendene til Thomas for å snu han rundt mot meg. Han skjønner først ikke så mye. 

Elin: Jeg har bare et spørsmål! 

Thomas: Du har bare et spørsmål, ja?  

Elin går ned på kne: Hvis du noen gang blir singel, vil du gifte deg med meg da?

Thomas blei først litt satt ut, men det tok ikke mer enn et brøkdel av et sekund før han lot seg sjarmere. Se så forelsket vi er da! 

Harald får et bedre overblikk: Frir du?! 

Elin: Du må jo bare svare “ja”? 

Thomas: JA! 

Elin blei så fornøyd: Jess!

Latteren sitter løst, men vi er begge to veldig fornøyde med frieriet!

Elin utbryter høyt, så alle kan høre: Han er min! 

Et sikkert tegn på at Elin har det bra er når smilehullene er på størrelse med Texas. Mulig jeg har spist litt mye de siste dagene for smilehullene er nesten ikke synlige nå. 

 

Jeg var 17 år når jeg først fikk øynene opp for Thomas. Hvem blei vel ikke sjarmert av duoen som var programledere for Idol i 2003 og “danset” rundt i “fangedrakter” blant publikum? De var jo bare helt fantastiske, og da spesielt Thomas. Jeg har sagt siden den gang at jeg skal gifte meg med Thomas! Han er helt rå! Han er hysterisk! Han er best! Han er helt fantastisk! 

Jeg hadde et mål når vi dro inn for å være publikum under Senkveld og det var at ved første anledning jeg fikk skulle jeg fri til Thomas. Det er vel det eneste jeg har snakket om de siste par ukene etter at vi bestemte at vi skulle inn dit. Ingen trudde vel i grunn at jeg kom til å tørre å gjøre det. Det så et lite øyeblikk ut som at jeg ikke fikk sjansen heller. Men når jeg fikk den, tok jeg den! 

 

♥ Jeg fridde, og Thomas sa ja! ♥

 

_______________________________________________________________

#personlig #frieri #ja #senkveld #senkveldmedthomasogharald #thomasnumme

_______________________________________________________________

32 kommentarer

Siste innlegg