SLIKE DAGER SOM DETTE.

Egentlig er dagen bare teit.

Jeg skulle egentlig ha fri i dag, så jeg blei en smule stresset i går kveld kl. 21.30 når jeg fikk melding om at det jeg skulle på i dag og i morgen var avlyst pga de strenge koronarestriksjonene i Oslo-området. Jeg gidder jo ikke å ha fri når jeg ikke skal noen ting – da sparer jeg heller den fridagen til jultiden når vi ikke får en eneste fridag. Og grunnen til at jeg blei stresset var fordi jeg da bestemte meg for å dra på jobb likevel, klokken er 21.30, jeg legger meg seinest kl. 21 til vanlig og jeg var langt i fra klar til å finne sengen! Men ok, jeg fikk bare gå inn i sovemodus.

Litt trøtt på jobb i dag, men helt greit. Kom til å tenke på at Kristoffer har bursdag på mandag og jeg fremdeles ikke hadde tenkt tanken på gave. Kom på at han sutret over at han ikke hadde noen øl-kalender i år så jeg begynte å google hvor jeg kunne få tak i en. Fant en i Fredrikstad, som uten tvil er det verste stedet å kjøre i rushtrafikken ever! Men jeg ofret meg, for selv om folk trur jeg ikke er særlig glad i den fyren der, så er jeg altså det. Det var ikke bare dumt å ofre seg for drivstoffet var mye billiger i Fredrikstad en hjemme, så jeg sparte noen kroner der da.

Litt nedtur at jeg tydeligvis fant den “kjipe” øl-kalenderen, men jeg har truet han på livet hvis han våger å klage, så jeg tipper han syter i det stille i så fall. Jeg kjørte tross alt fra Halden til Sarpsborg til Fredrikstad og hjem til Halden igjen bare for å få tak i den kalenderen. Ok, egentlig kjørte jeg bare fra Sarpsborg til Fredrikstad ekstra, for på jobb skulle jeg jo uansett. Men jeg er jo ikke akkurat kjent for og ikke overdrive, eller være en smule dramatisk. Jeg har til og med smittet det over på Petter – han er så dramatisk når han er sulten. Sjekk ut snappen min hvis du vil se; Elevele heter jeg der.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #stress #gave #dramatsik

6 kommentarer

Siste innlegg