SPRETT I ASKIM.

 

Moro, men sykt slitsomt! 

 

I går var vi på Sprett i Askim. Et aktivitetssenter med blant annet en trampolinepark, som var plassen vi skulle leke oss en stund. Jeg var så heldig å fikk med meg to av tantebarna mine, hvor av hu ene som jeg alt for sjeldent ser, Jackline.

Null stress å ramle ned fra et hinder når man lander mykt som på ei sky.

Hu hadde aldri vært på en trampolinepark hu heller, så vi var veldig spente alle sammen. Vi betalte for 1.5 timer. Jeg trudde helt seriøst jeg skulle dø etter 20 minutter! Det var veldig moro, men sykt slitsomt liksom. Jeg har jo ikke kondis, så.

Tøffe Jackline prøver igjen. 

Vi var i grunn rimelig slitne, i alle fall vi voksne, etter den første halvtimen, men holdt ut i 1.5 timer og hadde det gøy. Jeg var jo den som hoppet og spratt minst, siden jeg passet på Jackline og passet på å sitte på rumpa så mye jeg kunne. Kremt.

Trampolinebasket var ikke bare lett, men alt må prøves.

Vi hadde det veldig gøy på trampolineparken alle sammen, både store og små, så det blei en vellykket dag. Blir nok ikke så lenge til neste gang vi tar en tur på en trampolinepark. I dag er jeg støl etter i går, så jeg skal ligge på sofaen hele dagen.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #trampolinepark #sprett

8 kommentarer
    1. Trampolinehopping er god trim 🙂 Vi har hatt trampoline her i hagen, og ja, det krever kondis 🙂
      Ser kjekt ut i trampolinepark 😀 Har aldri vært på et sånt sted jeg 🙂

    2. Ser trivelig ut og bar dere koste dere 🙂 Ikke vært på det sentret..men vært noen ganger i Askim å besøkt broren til mannen og familien hans :)) Kos deg med søndagen på sofaen ..hehe.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg