HVERDAG- LITT MINDRE JULEBORDANTREKK STRESS, MEN FORTSATT LITT STRESS.

 

Ting er ikke bare enkelt. 

 

Jeg klagde jo litt over disse kjolene som jeg bestilte, som viste seg å være samme størrelse begge to. Jeg sendte mail til nettsiden, veldig stresset og litt frustrert over at jeg nå satt uten et antrekk til julebordet. Og det er stress altså. Jeg kjøpte tross alt sko som skulle passe til denne kjolen jeg kjøpte.

I det jeg skulle til å ringe dem i dag så jeg at jeg hadde fått svar på mailen, endelig. Etter at de fikk mail fra meg om disse to størrelsene som i følge min måling var helt like, hadde de målt kjolene de fremdels har på lager, og visst stemte det at de var helt like i størrelsen. De har klaget til leverandøren sin. 

Det er jo kjempefint det, at de fant ut av det så ikke flere blir lurt. Jeg kan skrive under på at det bare er stress! Jeg fikk heldigvis lov til å stoppe innom lageret deres i morgen på vei til Halden slik at jeg kunne bytte kjolen. Men det hjelper i grunn meg fint lite, siden de da ikke har den størrelsen jeg må ha.


Trykk på bildet hvis du vil lese om stresset mitt i forhold til kjolene som var for små.

Det kan hende jeg er så heldig at den størrelsen over der igjen er merket feil og at den faktisk passer. Med så mye uflaks jeg har hatt i det siste så tviler jeg i grunn på at jeg har så flaks i morgen, og det er jo litt ny stress for min del. Det var nemlig den eneste kjolen de hadde som jeg følte passet til anledningen. 

Nå stresser jeg jo litt med det da, at jeg ikke skal finne en ny kjole som jeg faktisk kan bruke. De har kanskje én, men litt vanskelig å si ut i fra bildene. Kjolen er nemlig mørkegrønn. Den ser veldig mørk ut på bildene, så hvis den er like mørk i virkeligheten går det muligens greit. Jeg ville helst ha svart!

Jeg får bare vente til i morgen og se hva de har på lager. Hvis ikke får jeg vel få pengene tilbake, så får jeg bruke morgendagen på å stresse rundt i butikker i Halden i håp om å finne en kjole som passer. Jeg som elsker shopping. Not! Men, jeg kan ikke komme i undertøy, så jeg får bare shoppe i vei. 

 

Liker du shopping?

 

_____________________________________________

#hverdag #stress #julebord #antrekk #shopping #kjole

_____________________________________________

10 kommentarer
    1. Fint at du får levert tilbake i allefall..men håper du finner noe du kan bruke :)) Ikke glad i shopping om det er noe jeg MÅ ha, men bare gå å titte litt kan være ok en sjelden gang.. De har ikke enkle svarte skjørt og en blondetopp eller noe der da…det kan jo også være fint til de skoa :)) Lykke til <3

    2. annebe: Ja, veldig greit at de er behjelpelige når det først er en feil 🙂 Nei, svært lite av ensfargede ting der. Går mest i farger i store blomster og lignende 😛

    3. Så bra de trodde på deg, og fikk undersøkt de andre…BRA..og håper den grønne passer..høres sååå flott ut med grønt..men så elsker jeg grønt da..hihih Lykke til på leting!! og krysser fingre for at du er heldig!! 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, enda godt de tok seg bryet med å sjekke 🙂 Ja, den grønne er egentlig veldig fin, men er ikke helt overbevist om at skoene passer til akkurat den kjolen :O Men vi får se i morgen. Hvis ikke har jeg en i bakhånd som jeg trur kan bli fin 🙂

    5. Fint de ordner opp 🙂 Men for et stress ja :s Kan råde deg å gå på Floyd om du har det i nærheten 🙂 Var min eneste redning når jeg lette etter kjole til bryllupet til min bror i sommer ;o Da hadde jeg vært på hver eneste klesbutikk ;o De har så mange flotte og herlige kjoler til alle anledninger 🙂 Om det er slik at den som er større ikke passer ;o

    6. Søtmonsen ): Ja, veldig fint at de gjør det 🙂 Har aldri hørt om Floyd, så tviler på jeg finner en slik butikk 😛 he he.. Men takk for tips 🙂 Jeg veit ikke om de har flere størrelser i den jeg opprinnelig kjøpte, men kan jo håpe 😀

    7. Margrethe: Jeg syns det er kjedelig og masete uansett 😛 Det verste jeg veit er å gå rundt i butikker med folk som må se og ta på absolutt alle klær i hele butikken 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg