HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Jeg er helt kaputt. 

 

I dag har jeg så sinnssykt treningsverk at jeg holder på å stryke med. Jeg gruer meg til i morgen, alle veit jo at dag to er verst når det kommer til treningsverk. Jeg trente litt i sta også, i håp om at jeg skulle trene bort litt treningsverk, og så tøye ut enda mer grundig enn jeg tydeligvis gjorde i går. 


Mini har tatt kvelden. 

Jeg trur ikke det hjalp så mye for nå kan jeg nesten ikke gå en gang. Det rare er at det kun er i beina jeg kjenner at jeg har trent. Så jeg gruer meg kanskje enda mer til i morgen likevel. Og på fredag. Dag to etter i går og dag to etter i dag liksom. Det blir nok ikke mer trening annet enn gåturer resten av uken.

Jeg skal straks komme meg i seng. Jeg er helt kaputt i dag. Ikke bare pga treningen, men jeg har generelt litt lite energi. Det har vært en litt hektisk uke, om man kan kalle det det. Og jeg er ikke hundre prosent kvitt forkjølelsen heller. Regner med det forsvinner i morgen. Er lei snørr og tørrhoste. 


Kos før man går tilbake til å sove. 

Nei, nå skal jeg prøve å fikse et par småting føre jeg legger meg. Hundene har ikke spist kveldsmat enda, så jeg får vel vekke de så de får både mat og en liten tissetur før vi tar helt kvelden her. Jeg må grytidlig opp i morgen. Kjenner allerede nå at jeg kommer til å være evig trøtt i morgen. Nattinatt. 

 

Står du tidlig opp på morgenen?

 

______________________

#hverdag #natten #hektisk

______________________

10 kommentarer
    1. Isj…det er ikke godt..men man vet det går over da..du får tenke på det..og ikke ta i sååå mye neste gang..:-) Fortsatt god bedring! Alltid oppe ca 0730..men det hender klokken blir 0830 som i dag..vist natten har vært dårlig..Har perioder jeg sitter oppe 1-3 timer på natten..Håper du får en god dag i dag!

    2. Hei!
      Du er flink og står på!
      Det å ha treningsverk det er ikke noe godt, men man oppdager iallefall muskler man ikke visste man hadde kanskje hehehehe iallefall gjør jeg det om jeg er på nye treninger. Da henger det i en uke etter……….. så går det seg til 🙂
      Jeg har også vært forkjølet og det henger litt i………….. men man blir bare bedre og bedre – og håper dagen din i dag ikke blir så aller verts allikevel 🙂
      Ønsker deg en herlig torsdag og gode dager fremover 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, heldigvis går det over 🙂 he he..

      Det er så kjedelig når man ikke får sove om natten. Jeg har det slik jeg også. Enten at jeg sovner, men våkner igjen og ikke får sove på flere timer, eller at jeg sover så lett at jeg våkner hele tiden og dermed ikke får noe skikkelig søvn gjennom hele natten. Da blir man brått skikkelig trøtt i dagene etterpå.

    4. Etdiktomdagen: He he.. For hver gang jeg trener, noe som i grunn har vært 3-5 ganger gjennom hele året, oppdager jeg muskler jeg ikke visste eksisterte en gang. Ha ha.. Og da henger det gjerne i der litt ekstra lenge ja 😛

      Forkjølelse er noe dritt. Spesielt snørr. Det er i grunn helt ok å være forkjølet, hadde det ikke vært for all den snørra man produserer 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg