BARE LITT SLITEN.

 

Det tar på å være i live. 

 

På fredag kveld var jeg, som noen kanskje fikk med seg, en tur hos ei venninne og tok et par kalde. Det var veldig koselig og skravla gitt i ett. Vi har jo nesten et tiår å ta igjen på den skravlefronten, så da fikk snakke- og lattermusklene kjørt seg litt. Vi tok en liten tur ut på byen også. Flaks jeg valgte å dra hjemmefra i joggesko, for jeg hadde ikke orket vonde bein på byen. 

Jeg er ikke så ofte på byen at det gjør noe, og jeg skjønner jo hvorfor hver eneste gang. Jeg skal ikke nevne noen navn her, men fy faen så inn i hampen pinlige voksne folk kan være. Å dra på byen for å oppsøke noen man kan krangle med burde man vel strengt talt ha vokst i fra seg før man var 25 år liksom. Men men, noen har bare et tragisk liv så de må vel bare, for å bare. 

Jeg var hjemme i tre siden, vekket Doffen for å skravle litt, eller mest for å ta hevn alle ganger han holder meg våken. Og så sto jeg opp alt for tidlig på lørdagen. Jeg var derfor trøtt hele dagen i går og orket i grunn ingenting. Jeg har i alle fall sovet mer i natt og det var godt kjenner jeg. Nå er jeg bare sliten fordi jeg har vært på Nordby senteret og kjøpt hundemat og litt sånt. 

Da har i alle fall Petter mat i enda en måned. Kattene har nettopp fått påfyll, så de klarer seg et par måneder de også. I tillegg får de en markekur nå, etter at Petter sleiket i seg noe som viste seg å være kattespy full av mark. Jeg veit ikke hvem av kattene som har mark, så begge to får kur nå. Det er jo nok så smittsomt dem i mellom, så greit å gi de begge to. 

Resten av kvelden skal jeg i grunn ikke gjøre så mye annet enn å dusje og se på film. Deilig å slappe litt av innimellom slagene. Det tar på å være i live altså. Spesielt når man har vært et par timer på shopping. Slitsomt som fy. Blir i alle fall en måned til neste gang jeg må til Sverige, håper jeg. Nei, på tide å komme seg i dusjen så man kan se film etterhvert. 

 

Har du hatt en fin helg så langt? 

 

________________________________

#hverdag #sliten #helg #dyr #hund #katt

________________________________

10 kommentarer
    1. frodith: Ha ha ha- jeg kommer til å bruke disse mye fremover når jeg mangler bilder til innleggene 😛 Lenge leve latskapen 😛

      Så bra at dere har kost dere- har fått lest litt hos dere begge, men ikke alt enda 🙂

    2. Helga har vært flotters – endelig blei det en skikkelig tur idag – det gjorde godt! Men så inn i hersens mye snø… det slutter jo a l d r i …. Da er vi på snap da! 🙂

    3. Margrethe: Her har det snødd og sluddet om hverandre i hele dag så er vel mest bare klin her nå :O Kjedelig…..! Det er vi- woop woop 😀

    4. Så feil på klokka så derfor ble det nett nå og etterpå mer søvn. Gikk 6 km på ski i går og det var deilig. Ei rolig helg her. skrall konto gir mer tid til vask av heimen. Men håper på bedre tider slik at jeg spise litt thaimat hos yaya. De har deilig mat til rimelig penge. På byen er jeg sjelden, mye rart der ute blant puber og kranglefanter. Men nå blir det puta igjen. Ha en fin dag.

    5. Helge: Fort gjort å se feil på klokka innimellom ja- men så lenge man får sove igjen etterpå er det vel greit 🙂 Deilig med skitur da, man må jo passe på mens man kan liksom 🙂 Thaimat er godt- lenge siden jeg har spist det, faktisk 🙂 Ja, mye rart på byen altså- at det er mulig å oppføre seg så ufint :O

    6. Så morsomme bilder..eller figurer…herlig! og det er kanskje godt helgen er over….og du kan komme deg litt igjen..hihih.. Slitsomt å gå ut…så det gjør jeg ikke lengre…men, jeg er litt eldre en deg også da…hihihi…ha en god dag!

    7. Toini: Takk- mangel på bilder. Ha ha..

      Skjønner jo hvorfor jeg sjeldent er ute altså- spesielt med å drikke samtidig 😛 ha ha… Jeg greier jo fint å være edru på byen liksom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg