HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Når man gjør alt i pysjen. 

 

I dag har formen vært en smule redusert, mest pga forkjølelsen jeg har dratt på meg. Det er litt vanskelig å sove når man er pottetett i nesen, samtidig som snørra renner konstant. Kroppen trur den har feber fra før av, så søvn har i grunn uteblitt om nettene når man helst vil sove. Typisk det der altså.

Når klokken var rundt åtte og jeg ikke fikk sove forflyttet jeg meg ut på sofaen, etter at hundene hadde fått en liten tissetur. Fremdeles gikk jeg i pysj. Etter det sov jeg mer eller mindre fra klokken halv åtte til tre. Det var den dagen liksom. Når man ikke får sove om nettene må man jo bare sove når man kan. 

Etter noen timer på sofaen måtte jeg ut med hundene igjen, fremdeles i pysj. Av en eller annen merkelig grunn var typ hele nabolaget ute da. Det er ikke akkurat første gang de har sett meg i pysjen, men det er jo veldig typisk da. I dag har jeg liksom gjort alt i pysjen. Sovet, spist, luftet hundene og trent. 

Ja, jeg trente faktisk i pysjen i dag. Nå når jeg har fått på meg vanlige klær etter en dusj etter treningen og snart skal legge meg er det på tide å finne frem en rein pysj igjen. I morgen skal jeg på røntgen på kvelden. Jeg håper på et par timer jobb før det, så det er på tide å finne sengen. God natt. 

 

Pleier du å gå i pysj hele dagen? 

 

_________________

#hverdag #pysj #syk

_________________

15 kommentarer

Siste innlegg