BITMOJI’EN MIN.

 

Litt sånn treig moro.

 

Mange av de jeg har på Snapchat har for lengst opprettet en bitmoji på seg selv, og har sikkert lekt seg litt ferdig med det. Jeg opprettet min først i dag og kan helt seriøst ikke skjønne hvorfor jeg ikke har gjort dette tidligere. Det er jo kjempegøy. Og ekstra gøy er det at jeg faktisk fikk den til å ligne på meg. Jeg er ganske så imponert over hvor like vi faktisk blei altså. 


Hei hei, se så lik jeg er meg selv da. 


Woop woop. 

Jeg satt og lekte meg litt med denne nye bitmoji’en min og måtte nesten kaste meg over telefonen til Kristoffer for å lage han sin også. Han blei jo faktisk imponert over hvor lik min blei, så han blei litt ekstra nysgjerrig på sin egen. Og jaggu greide jeg å lage en på han også som faktisk lignet. Enkel moro dette altså. Vi måtte liksom sende den rundt til folk. Moro. 


Det er likt altså, jeg lover. 


De lekne har det godt. 

Nå når folk sikkert begynner å bli lei dette, så begynner jeg og Kristoffer. Litt sånn treig moro. Eller bare sein moro. Man kan jo ikke være først ute med alt, og man trenger jo ikke alltid henge seg på alt. Jeg angrer bare bittelitt på at jeg ikke hang meg på tidligere. Men men, folk som er lei får bare tåle å få litt gammel moro til sendt. Bitmoji’en min og jeg er gode venner vi nå.

 

Har du opprettet bitmoji på Snapchat? 

 

________________________________

#hverdag #snapchat #bitmoji #ego #gøy 

________________________________

24 kommentarer

Siste innlegg