JEG OVERDRIVER BARE LITT.

 

Jeg kommer sikkert til å miste hele armen! 

 

På lørdag fikk jeg en flis, på størrelse med en telefonstolpe, i hånden. Når jeg skulle dra den ut knakk den og delen som satt igjen satt så dypt at jeg ikke fikk den ut igjen. Sånn kan det gå liksom. Jeg tenkte vel som så at jeg skulle få den ut før, eller siden. Der tok jeg feil. Den forsvant bare lenger og lenger inn i hånden. Nå har den grodd seg fast under verk og det som er.

Det ser kanskje ikke så ille ut, men det er jævlig vondt!

 

Nå er det så “mye” verk at man ikke en gang kan se flisen gjennom huden. Jeg er så bleik, så man kan se ganske langt inn. Kremt. I går fikk jeg stukket hull på såret og fikk lettet bittelitt på trykket, men verket som sitter i såret er på en måte så hardt, eller stivt, at man ikke får klemt det ut. Da var jeg like langt da. Jeg får vel prøve trikset med grønnsåpe, så finner den vel veien ut!

Det er jo så vondt at jeg i begynnelsen sa jeg kom til å miste lillefingeren. Så gikk det noen dager og det blei verre og da gikk jeg over til at jeg kom til å miste hånden. Nå er det så ille at jeg sikkert må amputere hele armen! Jeg er god på overdrivelser, hvis noen lurte. Men det er vondt, og irriterende og plagsomt. Men men, jeg overlever, bare jeg får den ut snart. Nå er det straks taco!

 

♠ ELEVELE ♠

10 kommentarer
    1. Sist gang jeg fikk en flis skikkelig langt inn i fingeren, tok jeg en superskarp kniv å snittet opp huden og ned i såret. Klemte litt til jeg så flisen å fikk den ut med pinsett. Hjelper ikke den varianten, ta en tur til legen som fjerner den på et blunk 😊

      1. Men guffa er jo så stiv at det er umulig å få det ut :O Og flisen sittet så dypt at jeg ikke vil gi meg selv et kjøttsår med kniv, eller nål :O Jeg trenger jo hendene mine 😛 ha ha.. Men den er ute nå, etter 8 dager 😛

    2. Jepp………………… det der gjør vondt! De små flisene som føles som telefonstolper………….også blir det betennelse……. 🙁

      Jeg hadde tatt en nål og pirket i det jeg og presset ut til jeg så mannen med ljåen……………….. jeg kan ikke gå og vente på at den skal “svelle” ut.
      TA EI NÅL – sprit den eller brenn den varm og pirk og press!!! 🙂 heheheheh

      God bedring og god fredags kveld!

      1. men den satt så dypt at jeg hadde fått verste kjøttsåret skulle jeg har gjort det- vil jo ikke det :O ha ha.. Men den er ute nå, etter 8 dager 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg