TING TAR TID.

Som vanlig har døgnet for få timer.

 

Det tok bare 8 dager å få ut en 8 mm lang flis. Hurra!

 

Jeg har sittet med å lage ny hjemmeside til Ulvehundenklubben i hele helgen, så jeg har rett og slett ikke hatt tid til noe annet. Jeg har til nå sittet tilsammen 24 timer siden lørdag, så det sier kanskje sitt at ting tar tid. Jeg trur jeg er over halvveis, men resten tar forhåpentligvis ikke like lang tid. Ellers skjer det ikke så mye nytt, eller spennende her, annet enn at jeg har fått ut flisen!

 

♠ ELEVELE ♠

16 kommentarer
    1. Gratulerer så mye….fliser er vemmelige greier, og du har klart å holde ut så lenge 😮 Det hadde ikke jeg 🙂
      Beundrer tålmodigheten din altså 🙂

      Og ja, når man først setter i gang med noe….ikke så lett å rive seg løs.

      1. Når man ikke vil ha store sår på hendene så må man være litt tålmodig. Flisen satt så dypt at jeg absolutt ikke bil skjære den ut :O ha ha..

        Ja, og så er det jo litt gøy også da, å pusle med slike ting, så da blir jeg sittende da 😛

      1. Nei, nå er den ute, så nå trenger jeg ikke å skade meg mer 😛 Hmm, det er rart- men jeg har jo ikke vært aktiv på noen dager da, så kanskje derfor? Eller har du aldri sett meg der? 🙂

    2. Men jeg gleder meg til å se din nye hjemmeside jeg❤️ Og lykke til med flisa, jeg får vondt inni meg når jeg ser den… og enig med Aylar her, du vet at sånne «poppeting» som sklir ut av huden er populært…

      1. Det er ikke min hjemmeside jeg driver med, men hundeklubben sin 🙂 Håper jeg blir ferdig innen fristen. He he..

        Ha ha- ja, jeg burde ha filmet det 😛

    3. Godt å få ut en slik flis ja. Vondt mens det står på.
      Og jeg vet at slike hjemmesider tar tid, men her var det mannen min som styrte med det når vi hadde det. 😉
      Ønsker deg en fin kveld! 🙂

    4. Det var sikkert deilig og få ut den flisa. Tror det blir lenge til neste gang du fingrer med flis heretter. Heretter må du ha fokus på isopor og papp – sjelden at man får slike ting inn under huden. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg