EN HEL MÅNED!

 

Jeg trur det nesten ikke selv en gang! 

 

Jeg har ikke drukket en enste Red Bull på en hel måned! Hvem hadde vel trudd det? Nesten ikke jeg selv i alle fall. Jeg var veldig flink de tre månedene i sommer hvor jeg og naboene hadde den avtalen om å ikke spise godteri og kaker, annet enn på lørdager, eller i bursdagsselskap. Da drakk jeg til å begynne med kun én Red Bull på lørdager. Etter hvert blei det noen ganger to Red Bull. Men jeg var veldig flink i de tre månedene. Det var tungt, men jeg greide det.

Men etter de tre månedene tok det litt vel av igjen. En og to Red Bull på lørdagene blei plutselig tre og fire. Og så fordelte jeg de ut over uken i stedet for, en annen hver dag, sånn ca, som etter hvert blei en hver dag som til slutt endte opp med flere om dagen, hver eneste dag. Det er sånn det blir. Så 31. oktober bestemte jeg meg for at nå skulle jeg ikke drikke en eneste Red Bull før nyttår! 2 måneder uten. Jeg har nå klar en hel måned uten og er mektig imponert. 

Jeg tenker seriøst på Red Bull hver dag, men det går greit. Jeg har “jukset” litt med å starte desember litt tidlig og kjøpte meg en sukkerfri julebrus her i midten av november. 17 dager med kun vann og grønnsaker på boks var litt kjedelig. Den sukkerfrie julebrusen til Grans var dritgod, så jeg har faktisk drukket noen slike. Men, det er ikke Red Bull så det er lov. Nå er det tiden for Apotekarnas Julmust også, så nå kommer den siste måneden uten Red Bull til å gå som en lek. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

_________________________________________

#hverdag #redbull #flink #imponert #mål

_________________________________________

16 kommentarer
    1. Hehe, jeg har faktisk ikke engang rørt en Red Bull, eller noen andre av disse energidrikkene på boks, på flere måneder. Har så og si sluttet fullstendig med slike energidrikker nå etter at kroppen kom med noen nokså ubehagelige advarsler for en stund siden. Så i dag kjøper jeg kun noe hvis det har kommet ut noe helt nytt, bare sånn for å finne ut hvordan det smaker. Men ellers går det kun i (is)kaffe nå for tiden av drikker som i mitt hode kan telles som energidrikker xD
      Hadde jeg vært flinkere til å spise litt mer regelmessig, og bevege meg, trene og slikt litt oftere, så hadde det kanskje vært en annen sak, men akkurat her og nå.. Så tør jeg rett og slett ikke noe annet, særlig ikke etter at jeg utviklet en ganske ekkel dødssangst etter at hjertet til hun ene bestevenninna mi stoppet opp for noen år siden, 20 år gammel. 🙁

    2. En måned uten Red Bull. Bra. Men det sier vel hvor mye Red Bull har helt i deg.Tror jeg aldri har smakt det. Alt med måte og man bli avhengig av alt. Men det er vel en fin ting og vita at man har vært så flink. Ha en fin kveld.

    3. Silje: Man må bare biten tennene sammen (bokstavelig talt, før sjokoladen er i munnen- ha ha) :O Veldig vanskelig, men bestemmer man seg så klarer man alt, hører jeg folk sier 🙂

    4. Toini: Julmust og påskmust, er verdens beste brus 😉 Fåes kjøpt i Sverige. Enten elsker man den, eller hater den- det finnes ingen mellomting 😛 ha ha

    5. Aylar Von Kuklinski: Red Bull er den eneste energidrikken jeg liker. Ikke bare liker jeg den, jeg elsker den! Men når kroppen sier i fra må man lytte- det var ikke jeg så flink til o begynnelsen når jeg fikk hjerteklapp og hørte syner. Jeg drakk bare mer så jeg skulle bli vant til det så det skulle gå over. Ooops. Men det gikk over 🙂

      Trist å høre om venninnen din <3

    6. Helge: Jeg elsker jo Red Bull. Man blir ikke avhengig av ting hvis man ikke liker det. Man blir ikke avhengig av heroin, f.eks, av å prøve det en gang- det er kun hvis man liker følelsen den gir og man tar det igjen og igjen. Helt greit bra å vite at jeg kan hvis jeg absolutt vil, eller må 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg