BRANT MEG BARE LITT!

 

Jeg burde bare holde meg unna kjøkkenet. 

 

Jeg er en av de heldige som enda ikke har fått flyttet bloggen min over til ny plattform. Dessverre er det en kortvarig glede, for jeg veit det kan skje når som helst. Vi får se hvordan det går. Men enn så lenge greier jeg å poste innlegg uten problemer. Jeg kom også på at jeg har Bloglovin’, så nå kan jeg jo følge de som har forsvunnet for meg her. Følg meg gjerne der du også, hvis du vil fortsette å følge meg. Jeg trur dere bare kan søke opp “elevele” så vil jeg dukke opp.

Jeg er akkurat ferdig med å koke opp 15 liter suppe. Kristoffer har bursdag i dag, så hele familien hans kommer på suppe og kaker i morgen. Det blir koselig. Jeg har bare kokt opp basen. Tilbehøret koker jeg opp i morgen. Jeg brant meg bare to ganger i dag mens jeg holdt på, så det gikk jo overraskende bra. Nå skal jeg bare slappe litt av i sofaen før jeg skal lufte hundene litt og rydde kjøkkenet etter meg. Det ser ikke ut der. Jeg burde bare holde meg unna kjøkkenet.

 

♠ ELEVELE ♠

 

______________________________

#hverdag #bloglovin #følgmeg

______________________________

32 kommentarer
    1. Kjedelig å brenne seg på kjøkkenet…………….. det gjør ofte vondt :/
      Vi er noen igjen her men flere og flere flyttes over 🙂 Jeg ser jo bloggere som har blitt flyttet over – i den nye fremsida så jeg tror det blir bra dette når vi alle er kommet over 😀

    2. MJmettejosteinsdatter: Jeg måtte jo stavmikse suppen, og det spruter litt når man bommer 😛 ha ha.. En gang på hånden og en gang i fleisen- jeg bannet og så gikk det over. ha ha

    3. Ja du merker når du er flytta..for å si det sånn..hihih..men nå begynner jeg å finne ut av ting…jeg er nemelig kastet ut av blokka..men lagde meg akkurat en ny blokk på bloglovin som du skriver her! Så smart..nå har jeg alle mine her…i min egen blokk…Så ting ordner seg….men får ikke lest meg opp på alle enda..for mye nytt å sette seg inn i..men velkommen etter! blir nok bra….

    4. Kjøkkenet og meg går ikke alltid så bra sammen, ikke at jeg brenner meg selv… Heller at jeg brenner det jeg holder på å lage, hihi! Gratulerer med dagen til Kristoffer ;o))
      Jeg har heller ikke blitt flyttet over, og jeg tar det helt med ro å tenker at dette ordner seg. Jeg blir sikkert frustrert til å begynne med jeg også. I går tok jeg skjermprint av alle følgerne mine, som jeg følger tilbake å lagret dem i en egen mappe. På den måten har jeg alle bloggnavnene til senere, puh!

    5. Gratulerer ti Kristoffer. Håper suppa var god erstatning for bløtekake. Mulig dere hadde begge deler.

    6. Toini: Ja, ingen tvil om at man merker det. Men blir ikke lei meg om de drøyer meg helt til slutt 😛 ha ha.. Jeg opprettet Bloglovin’ i 2011, men har helt glemt at jeg har den. Fikk ikke verken brukernavn, eller passord til å funke, så måtte opprette ny 😛 ha ha.. Men nå finner jeg i alle fall alle der, også de som ikke har blogg her 🙂

    7. Atle Lundhaug: Ja, blei litt mye, men blir det noe til overs, så blir sikker naboen glad også 😉 he he.. Ja, en fin app. Har hatt det siden 2011, men har helt glemt å bruke den siden 2012, så jeg kom ikke inn med gammel bruker en gang 😛

    8. Vera Lynn: Ha ha ha- det er heldigvis ikke så ofte jeg brenner maten, så jeg blir stort sett alltid mett 😛

      Joda, alt er jo enkelt når man først finner ut av det, men det er ingen hemmelighet at WP er et unødvendig komplisert program. Så hvorfor de skal gjøre det verre kan jeg ikke fatte. Jeg er alltid for forandringer og er åpen for det, men da må det være til det bedre. Og hvis det er så ille som det er nå, at man ikke en gang kan følge hverandre og enkelt få dem opp i feeden sins syns jeg de har gått mange skritt tilbake. Nå har vi jo Bloglovin’ da, men det er jo en ekstra side man må inn på, bare for å lese andre blogger og få med seg når de man følger fast poster noe.

      Lurt å ta bilde av følgerne ja. Jeg finner mange med å se hvilke mine venner følger 😛 ha ha

    9. Jeg har en gammel blogg på WP, men syntes at det er tungt å poste innlegg og redigere… Får håpe løsningen blogg.no tilbyr blir bedre ;o))

    10. Men er det slik at alle følgere og slikt blir borte da eller? For jeg ser jo bloggen til Frodith fremdeles, men hun ser ikke meg da eller? ;o Vet ikke hva som skjer før jeg selv blir flyttet så 😛 Haha
      Kos dere masse med suppe og kaker i morgen da ;D Har laget fløtekarameller i dag jeg 😛 haha

    11. God morgen, (dampkokte..?) ulvismenneske.. <3 Håper du sov godt i natt. Fint å lage suppe - det varmer hele kroppen innenfra og det trengs i disse tider. Koselig at du ofra helsa for å lage det til kjæresten og familien 😉 Gratulerer med gårsdagen til kjærsten <3
      Nå følger jeg deg på bloglovin. Må bli kjent med hvordan ting funker der, men det lærer jeg 😀

    12. Så glad det gikk bra med deg. Å brenne seg er vondt, det vet jeg!!!! Har logget meg på blogvin jeg også, men skjønner ikke alt enda. Vi får stadig lære oss nytt og det er ikke dumt. Jeg skal lete deg opp! 🙂

    13. Søtmonsen ): Jeg veit ikke, men foreløpig ser det slik ut. Om det er noe de fikser med tiden veit jeg ikke :/ Jeg kan ikke se noen av de som har flyttet over :/

    14. Aina: Ha ha ha – dampkokte ulvismenneske <3 herlig 😛 Hae sovet passe greit 😀
      Ja, suppe er godt i disse tider 😀

      Tusen takk- han, som dyrene mine, liker oppmerksomhet 🙂 he he..

      Følger deg også på bloglovin' nå 🙂 Er ganske så enkelt og oversiktlig når man først trykker litt rundt 😀

    15. natheless: Takk- får prøve å brenne meg mindre neste gang 😛

      Jeg fant deg også nå 😀 Bloglovin’ er ikke så vanskelig syns jeg, for det eneste jeg gjør der å å se innleggene til jeg jeg følger 😀

    16. hehe jeg vet ikke om jeg blir på bloggno addressen den dagen jeg blir flytta over. siden alt går gjennom bloglovin at folk bruker den for å følge andre, så har det ikke noe og si om jeg legger ut på nouw bloggadressen eller bloggno.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg