SYK, IKKE SYK.

 

I dag blei jeg sendt hjem fra jobb. 

 

Jeg var i fin-fin form til morgenen i dag, men etter et par timer på jobb blei jeg plutselig veldig kvalm og uggen. Jeg hang ut av vinduet for å få luft, men det hajlp ingenting. Jeg turte så vidt å bevege på meg, for jeg var redd jeg kom til å spy, sånn helt seriøst. To ganger måtte jeg løpe på do, men jeg greide å holde igjen, heldigvis. Det er ikke særlig koselig å stå på jobb å spy liksom. 

Jeg fikk tilslutt kavet meg inn på kontoret til ene kollegen min for å liksom skulle gi beskjed om at jeg plutselig følte meg skikkelig dårlig. Jeg greide ikke en gang å få frem ordene, men hu bare så på meg og sa at jeg så skikkelig dårlig ut og at jeg bare måtte komme meg hjem så jeg ikke smittet resten av huset. Sjefen kom plutselig forbi hu også og så med en gang at jeg ikke var i form. 

Heldigvis at det kun tar 5 minutter med bil hjem, for jeg trudde på den korte tiden at jeg måtte stoppe flere ganger. Heldigvis kom jeg meg helt hjem uten at noe skjedde. Jeg la meg først på sofaen, men følte jeg bare blei dårligere og dårligere, så jeg måtte tilslutt bare flate ut i sengen. Jeg sovnet etter kort tid og følte meg allerede mye bedre når jeg våkner kort tid etterpå. Heldigvis. 

Litt småuggen, men den verste kvalmen hadde i alle fall gitt seg. Jeg blei liggende i sengen i 4 timer, og våknet litt innimellom. For hver gang jeg våkner følte jeg meg litt bedre. Jeg kjenner jeg er litt rar i skrotten, men jeg føler meg ikke syk lenger. Jeg er bare veldig sliten og tung i kroppen. Jeg tenker det bare var en liten reaksjon på en sliten skrott jeg, og at jeg er fit for fight etter helgen. 

 

Er du fit for fight?

 

______________________

#hverdag #syk #form #frisk

______________________

40 kommentarer

Siste innlegg