SÅ VAR DET MIN TUR.

 

Misforstå meg rett, jeg er spent på dette! 

 

I går var det min tur til å få mail om at bloggen min skal flyttes over til den  nye bloggplattformen, så da regner jeg med at det skjer i løpet av et par dager? Mitt største problem med dette er at den nye bloggplattformen hører til WordPress. Jeg har ingenting til overs for WordPress, det var nettopp derfor jeg valgte å blogge på denne bloggplattformen når jeg begynte å blogge i 2011. Men misforstå meg rett, jeg er spent på denne forandringen, det er ikke det. 

Jeg liker forandringer, og er som regel den første til å hive meg ut i det. Men ikke når det kommer til WordPress, da kjenner jeg at tålmodigheten min klikker lenge før den faktisk har blitt satt på prøve. Jeg liker forandringer så lenge det er til det bedre. Akkurat nå virker ikke dette bedre i det hele tatt! Men, kanskje man blir positivt overrasket når de en gang i fremtiden har fått alt på plass? Vi får se. Jeg styrer fortsatt på med hjemmesiden hvis du vil se. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

________________________________________

#hverdag #bloggplattfrom #forandringer

________________________________________

26 kommentarer
    1. Ja, jeg fikk også den eposten i går 🙂 Og jeg har grugledet meg litt, for jeg har lest flere som sier som deg, at de har vært innom wordpress tidligere, og at de ikke likte seg der. Så jeg har sånn halvveis begynt å speide etter noe nytt i tilfelle det skulle bli dumt der. Men som du sier, det kan jo være at ting er endret der også, og blitt bedre. Vi får krysse fingrene og håpe på det 🙂
      Wix er en hjemmeside jeg også har vært innom. Siste arbeidsplassen jeg hadde, der ville de jeg skulle opprette en wix hjemmeside. Jeg husker jeg begynte, men hadde jo aldri gjort noe sånt før 🙂
      Det ble en hjemmeside, men husker ikke om vi endte opp med wix eller noe annet. Det er lenge siden nå 🙂
      Siden din ser elegant og fin ut <3

    2. Liker ikke denne flyttinga jeg. Knoter noe verre. Synes alt er tungvint! Men du har jo en fordel med at du er ung og litt mer mottakelig i toppetasjen sikkert! Selv om jeg har hatt pc som arbeidsverktøy i alle år ….

    3. Jeg fikk også mailen i går, så det er et spørmål om tid før det skjer noe her også. Har vel heller ikke vært så storveis begeistret for WP jeg heller, og startet opp her av samme grunn som deg. Håper virkelig at det blir lettere å lage, redigere og poste innlegg enn var da jeg var der sist.
      Vi får se på det med positive øyne og ta utfordringene på strak arm ;o))

    4. Det er nye tider for dere med blogg. Jeg må snike meg etter på en eller annen måte og håper jeg finner dere etterhvert. Fin hjemmeside du har med mange fine bilder. Skal bli artig og se hvordan den utvikler seg.
      Ha en fin dag.

    5. Ja du må ha lykke til, og velkommen over i nyblokka…ER ganske greit, når man blir kjent med ting…men…jeg er ikke den som liker forandringer, så da er du jo heldig…Håper det er bedre en det var før her da…siden du er kjent med dette stedet…

    6. Er litt slitsomt..men går i grunnen greit også med det nye systemet.. Nå skriver jeg her via bloglovin..håper det blir en grei måte å følges på 🙂 Nydelig bilde <3

    7. Eva: Det går seg vel til, men er det styrete, selv om jeg finner ut av det, så bytter jeg helt seriøst plattform, uten at jeg veit hvor det eventuelt blir 🙂 Vi får se. Skal gi det en sjanse 🙂

      Wix syns jeg er kjempeenkelt, og bloggingen der er også veldig enkel 🙂 Men, siden det ikke er en blogg-blogg, så får jeg f.eks ikke koblet den opp mot Bloglovin, så det er jo litt kjipt da 🙂

    8. Cecilie kristiansen: Man finner garantert ut av det til slutt, men så spørs det jo hvor rotete det er, og hvilke begrensninger det gir, om man syns det er greit, eller ikke :/ Men det går seg vel til 🙂 Får nyte mine siste dager her inne. De jobber kanskje ikke så mye helgen, så jeg er vel her til mandag 🙂

    9. Marit: Man lærer det jo før eller siden, men jeg gidder ikke hvis det er skal være knotete bare for å være knotete- da finner jeg lett noe annet 😉

    10. Vera Lynn: Tipper de har fri i helgen og at vi derfor blir flyttet på mandag? Vi får bare vente å se hva som skjer vel. Men er det knotete bare for å være knotete, så flytter jeg frivillig til et annet sted 😛

    11. Helge: Adressen vår blir jo den samme, så lenge vi ikke velger å flytte til et annet sted da, så klart så trur nok ikke du skal ha noe problemer med å finne oss på samme måte? 🙂

    12. Toini: Tenker de har fri i helgen, så jeg blir vel ikke flyttet før på mandag kanskje? Men vi får jo se hvordan det går vel 🙂 Skal så klart gi det er forsøk, men jeg tar ikke fem flate øre for å flytte på meg frivillig til et enklere sted 😉

    13. annebe.blogg.no: Jeg har hatt bloglovin’ siden 2011, men har i grunn ikke brukt det siden 2012 😛 ha ha.. Men får ta det i bruk nå 🙂 Er en relativt enkel side å forholde seg til hvis man bare vil følge folk 🙂 Enten så får du opp en felles feed, der alle ligger, eller man kan velge spesifikt hvem man vil inn på (kolonnen til høyre) hvis man vil lese gjennom én og én blogger 🙂 Så, den siden er jo genial- i tillegg til at man da kan følge alle disse som ikke har blogg på denne plattformen 🙂

    14. Gleder meg til du kommer over uansett. Selv om jeg ikke SER deg, så det spiller jo ingen rolle. Du kunne like greit vært i gammelblokka, for det er ikke noe SAMHOLD her borte…Men nede på Cafeen derimot…der er det jo LITT sosialt. Det med svar og sånt får jeg jo ikke sett, da må man gå innom igjen. Hvert fall vet jeg ikke noe OM Det… Skal se på siden din 🙂

    15. Tone V. Vinningland: Ja, du blogger vel mest på den uansett, gjør du ikke? Kan nemlig ikke huske at jeg har fått deg opp i feeden min her før for noen dager siden, og har alltid gått gjennom facebook for å lese bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg