ALLE DISSE DYRENE.

Like greit at jeg ikke er superrik, for da hadde jeg sikkert hatt en hel dyrepark!

Altså, når jeg først finner en genser med dinosaurer påså må jeg så klart ha den! Akkurat nå angrer jeg bare på at jeg ikke kjøpte 10 stk så jeg kan bruke den hver dag. Neida. Joda. Joda! Jeg hadde ikke blir lei meg om dinosaurer ikke var utryddet. Livet hadde i alle fall vært mye mer spennende. Kremt. Det finnes noen få dyr jeg har fobi – heter det for, eller mot?, men ellers liker jeg nesten alt av dyr, noen mer enn andre. Kråken er favorittfuglen min.

Jeg hadde dessverre ikke med mat til fuglene i går så vi matet de med muffins og hundemat. Usikker på om noen av delene er innafor, men fuglene var fornøyde og spiste med stor iver. Mulig jeg må ta en tur til snart og mate de med litt mer fuglevennlig mat, hva nå det er. Har jo på et tidspunkt hørt at for mye brød heller ikke er bra. Skal ikke være lett. Spis gulrot mens det enda er sunt, liksom. Nei, nå skal jeg gjøre meg klar til selskap.

 

ELEVELE

 

#hverdag #dyr #fugl #kråke #dinosaur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg