HVERDAG- EN LITT BRA DAG.

 

En litt bra dag gjør godt for humøret.

 

Dagen begynte ikke så alt for bra. Jeg var helt slapp til langt ut på dagen. Kom liksom aldri helt i gang. Når klokken nærmet seg halv fem og jeg faktisk kviknet til fikk hundene en liten runde før jeg heiv meg i dusjen og tok en tur på jobb. Jeg har ikke vært på jobb siden torsdag i forrige uke! 

Jeg hadde et stort behov for å dra på jobb i dag med andre ord. Jeg har så mye jeg skulle gjort. Nå tar så klart de andre kollegene mine seg av det som må gjøres av mine ting når jeg selv ikke kan, men det er mye jeg likevel må gjøre. Jeg liker å bidra med mitt liksom, så i dag måtte jeg bare. 

Jeg syns det er litt creepy å være på jobb aleine, spesielt når det er mørk. Man, i alle fall jeg, kan høre tydelige skritt ute i gangen når man sitter der. I dag var det såpass creepy at jeg ikke en gang turte skru på lyset ute i gangen i frykt for hva jeg ville se. Der har du meg. Jeg ser veldig mye rart.

Jeg var der ikke mer enn 2.5 timer føre jeg dro hjem. En litt bra dag gjør godt for humøret. Alt jeg vil er å jobbe, så bare det å greie noen få timer er en stor seier for meg. Nå står tingene klare til å jobbes med til jeg forhåpentligvis skal på jobb på mandag. I morgen håper jeg på en grei tur med hundene. 

 

Har du hatt en fin lørdag så langt?

 

________________________

#hverdag #bra #humør #glad

________________________

12 kommentarer

Siste innlegg