HVERDAG- OPPDATERING UKE 38 OG 39.

 

En liten oppdatering over to av de siste ukene. 

 

Uke 38

 

Mandag: Noen ganger, veldig ofte faktisk, er en oppdatering over forrige uke det eneste man rekker, eller i disse tider orker. Sånn er det. 

 

Tirsdag: Dag 17 av challengen jeg heiv meg på. Ting tar tid, men jeg har i alle fall kommet så langt som å ramse opp en god del blogger jeg leser. Det er jo så mange gode blogger her ute. 


Trykk på bildet for å lese hvilke blogger jeg leser. 

 

Onsdag: Og så var det dag 18 av challengene. Et bilde av meg selv. Det er jo ikke akkurat hundrevis å velge på, men jeg fant nå et i alle fall.

Ellers var det en veldig flott solnedgang i dag, som jeg måtte ut å knipse et bilde av. Noen ganger bare ser man det på lyset ute at solnedgangen er ekstra fin. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Dag 19 av challengene. Favorittfilmen min er en soleklar favoritt også. Jeg overdriver ikke hvis jeg sier at jeg har sett den tusen ganger! Trykk her hvis du vil vite hvilken film som er min favoritt. 

 

Fredag: Null blogging. Formen er ikke helt på topp. 

 

Lørdag: Dag 20 av challengene. Jeg blir glad av så mye. Piggelin er bare en av tingene. Hvis du vil vite flere ting som gleder meg kan du trykke her for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg hatt en skikkelig ryddesjau her hjemme og montert nytt kjøkkenbord og greier. Det er utrolig hvor mye gøy man kan finne igjen når man roter i gamle ting.


Trykk på bildet for å se mer av hva jeg fant og for å se den nye kjøkkenkroken min. 

 

Søndag: Da var man kommet til dag 21 av challengen. Det er mye man kan bli trist av, men noen ting er verre enn andre. Trykk her hvis du vil lese om det som gjør meg mest trist. 

Ellers tok jeg en tur i skogen med hundene. Det blei en veldig, veldig kort tur. Men tur er tur liksom. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Uke 39

 

Mandag: Dag 22 av challengene. Mine verste vaner. Den var overraskende vanskelig. Dukket opp en del i kommentarfeltet liksom. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers tok jeg en tur ut med kameraet i dag. Helt uten hunder faktisk. Jeg er så rastløs for tiden, men kroppen henger ikke med. En gåtur helt i mitt eget tempo var utrolig deilig!


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Tirsdag: Dag 23 av challengen. Hvis jeg vant på lotto kunne jeg gjort mye rart. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg jo fortelle at alle dyrene mine, som i Iimo, Leon, Mini og Petter også er å se på Instagram. Det er ikke alle bildene på Istagram som finner veien til bloggen, men det hender jo. 


Trykk på bildet for å se flere av bildene fra Instagram.

 

Onsdag: Dag 24 av challengen. Nærmer meg slutte nå. Hva som tiltrekker meg i kjærlighet er ganske mye, men jeg har visse ting som på en måte er en nødvendighet for at jeg skal trives. Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers må jeg så klart dele et bilde av Petter. Han er jo en fin en. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

I tillegg har jeg skrevet om en viss forelskelse jeg har. En vennskapsforelskelse, faktisk. 


Trykk på bildet for å lese om vennskapsforelskelsen. 

 

Torsdag: Dag 25 av challengen. Jeg er ikke av typen som angrer på ting jeg gjør, heller ting jeg ikke gjorde. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg vært så heldig at jeg har funnet meg en gladgenser. Alle trenger en gladgenser!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

I tillegg kjenner jeg at mitt optimistiske humør bli satt på prøve, hver eneste dag. 8 uker som sykemeldt er ikke bare bare, for å si det sånn. Jeg prøver å ikke være negativ her. men noen ganger bare må man få det ut. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Dag 26 av challengen. Jeg har liksom ingen skjulte talenter jeg. I så fall er det fryktelig godt skjult! Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Lørdag: Null blogging. 

 

Søndag: Null blogging. 

 

Det var de ukene. Noen dager er bedre enn andre når det kommer til hva jeg kan og orker, men sånn er det bare. Jeg fikk “blåst” ut litt tanker og følelser og det hjelper jo alltids litt på stressnivået det. Jeg stresser ikke like mye som tidligere, men noen dager er også her bedre enn andre. 

 

Hvordan har dine siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. Fine uker dette..mer blogging en for en stund siden..så det tegner bra..Fortsatt god bedring! og stå på!! Masse flotte innlegg!

    2. Så fint at du har hatt så mange innlegg, mer enn for en måned siden 🙂 Og vi liker litt Elin-doser hver dag 🙂 Jeg har også hatt stressende dager, uker , måneder, men er inne i en LITT fredelig uke 😀 He-he.. Nå skal jeg snart sette meg med søsters og planlegge nye reiser 😀

    3. frodith: Ja, jeg var “lur” som forhåndsskrev en del av disse challenge innleggene når jeg først hadde en god dag. Ellers hadde jeg ikke vært på mer enn dag 16 nå. Ha ha.. Koselig at dere liker litt Elin-doser <3

      Så spennende 😀 Håper å få høre hvor dere skal denne gangen 😉

    4. Mine siste uker har vært travle – slik som de fleste av dem er! Det solnedgang-bildet ditt er sååååå flott ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg