BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #20

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 20 – HVA GJØR DEG GLAD

Jeg er en veldig enkel person, så jeg blir glad for så veldig mye. Før var det helt klart når noen overrasket meg med en Red Bull, men siden jeg har sluttet har min største glede forsvunnet. Kremt. Jeg kunne sikkert ha ramser opp tusen ting som gjør meg glad, men jeg skal begrense meg litt.

Jeg blir glad når jeg ser årets første humle og sommerfugl. Jeg blir glad når høsten lager flotte farger. Jeg blir glad bare ved synet av hundene mine, og kattene, så klart. Jeg blir glad av humor, når folk tør å være seg selv og ler, gjerne høyt! Jeg blir glad når jeg ser alle tantebarna mine.

Jeg blir glad når jeg er på vei til jobb. Jeg blir glad bare av det faktum at jeg er så lett å glede. Det er en fin følelse. Jeg blir glad over en stjerneklar himmel seint på kvelden. Jeg blir glad når jeg ser en regnbue. Jeg blir glad når jeg ser igjen spesielle personer i drømmene mine. Jeg blir glad av Piggelin.

 

Har du noe spesielt som gjør deg glad?

 

______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #glad

______________________________

14 kommentarer
    1. Herlig, mye å være glad over 🙂 Åh, har du slutta med Red bull? Går det bra? Hadde et forsøk på å slutte med energidrikk (fordi jeg slutta med kaffe…kremt), så dro vi til sverige!! XD Heee

    2. Jeg er egentlig glad hvis ting er rimelig allminnelig i hverdagen min 🙂 Og når jeg er på tur med kameraet. Men jeg må få kjøpt nytt da…da blir jeg enda litt gladere 🙂

    3. Så herlig ^^ Ja, det er så mye som gjør en glad. Kanskje veldig bra å sitte å tenke igjennom hva de er <3 Blir fort at man havner i en slik trall som hva som ikke er så bra.. Jeg burde nok bli flinkere der ;o

    4. Mia: Ja, etter å ha vært sykemeldt så lenge prøver jeg alt jeg kan for å bli frisk så jeg kan komme meg tilbake på jobb. Har jo fått høre nok hvor ille Red Bullen er så nå har jeg bare kuttet den helt ut. Det går overraskende bra- formen suger fra før så jeg merker ikke så mye til abstinensene 😛 ha ha..

    5. frodith: Fine ting å være glad for da 😀 Helt enig med kameraet- jeg hadde det på listen, men da blei teksten for lang og da hadde jeg måtte ramse opp 5 nye ting og det kom jeg ikke på i farten, så jeg lot den være 🙂 he he

    6. Så mye koselig å være glad for! og ja, man husker ikke alt..for det er mange små ting som gjøre en glad i hverdagen..men som er hverdagslig..

    7. Herlige ting det da ^^
      Jeg blir glad av veldig mye egentlig, og er ikke så vanskelig å glede. Det å få en smoothie eller ingredienser til smoothie av mamma for eksempel, et smil av en fremmed, en god klem, det å se igjen nære og kjære, osv. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg