BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #26

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 26 – DITT SKJULTE TALENT

Enkelt og greit; jeg har absolutt ingen talenter, what so ever. Verken synlige, eller skjulte. Hvis jeg faktisk har det så er talentet i så fall veldig godt skjult, selv for meg. Jeg kan ingenting. Trist, men sant. Jeg har en del søsken som er flinke til veldig mye. Jeg, jeg har ikke arvet noen ting bra i det hele tatt.

Jeg har alltid hatt et sterkt ønske om å kunne tegne, sånn skikkelig bra. Sånn som Lithanna faktisk. Det gikk ikke veldig bra det heller. Jeg må bare innse at jeg ikke er god på noe. Men det er helt greit. Jeg er heller stolt, imponert og klar for å heie frem alle andre som har talenter, uansett hva det er. 

 

Har du noen talenter?

 

________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #talent

________________________________

16 kommentarer
    1. Jeg føler meg god på sang og dans, og tildels skuespill. Men jeg er ikke supergod eller best liksom, det vil jeg ikke påstå. Det kan også jobbes med for å bli bedre tenker jeg (:

    2. Du er skikkelig flink til å være trollmor 🙂 og til å tegne i Paint <3 Og til å frogge kanskje. Hint hint 😉 Jeg er flink til mye jeg 🙂

    3. Du har da tydeligvis talent for dyr!! og DET er det ikke alle som har! Så vær stolt av det… Jeg har heller ikke noe annet jeg er veldig flink til.. 🙂

    4. Åh føler med deg – ingen talenter her i gården heller. Men du kan jo blogge, og det er du flink på 😀 men jeg personlig kunne virkelig ønske jeg kunne synge – det er SÅ vakkert !!

    5. Du har ingen talenter sier du? Jeg ser at du har en talent for å skrive, ;84 du skriver bra!:) og jeg er sikker på at du har flere talenter i deg 😊 Jeg liker ikke å skryte selv, men talentet mitt må vell være fotografi.

    6. Mia: Kan litt om mye, men ikke mye om litt. Eller noe sånt 😛 He he.. Det finnes alltids noe man er flink til, men om det kan kalles et talent kan kanskje diskuteres noen ganger 🙂 he he

    7. Henriette Celin: Sang og dans er liksom to av 4 ting som er de fire store, syns jeg. Sang, dans, tegning og instrument.. Skulespill også, i grunn, så du har tre av 5 da <3

    8. REBECCA HOLDER: Tusen takk- da er vi i samme kategori, for blogg er du veldig god på!

      Synge kunne jeg ønske jeg kunne også. Og tegne. Og spille et eller annet instrument, gitar kanskje. Og det hadde ikke skadet med litt rytme i kroppen. Ha ha

    9. buroyfoto: Tusen takk for det 🙂

      Du er veldig flink på fotografi- liker veldig godt å ta turen innom bloggen din for å se på nydelige og fantastiske bilder <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg